zomaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zomaar

hoi mijn naam jim ik ben 17e jaar

ik heb zelf al verschilende dingen opgezocht op internet en sticks gelezen maar ik kom er zelf egt niet uit

ik wil krachtraning gaan doen om mijn vetpercentage naar beneden te halen in combinatie met cardio ook doe ik bodypump en spining vind ik leuk om te doen

ik wil 4e per week krachtraning doen maandag dinsdag donderdag vrijdag woensdag rust dag ik zat zelf te denken aan 4x10 herhalingen 1 minuut rust

mijn doel is dus strakker worden

Gr

Voedingsschema , je best doen, geduld hebben

Comment

En wat is nu precies je vraag?
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        En wat is nu precies je vraag?
        Vroeg ik me ook al af.
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

succes zou ik zo zeggen en veel plezier op het forum!
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by fitnisman007 View Post
            hoi mijn naam jim ik ben 17e jaar

ik heb zelf al verschilende dingen opgezocht op internet en sticks gelezen maar ik kom er zelf egt niet uit

ik wil krachtraning gaan doen om mijn vetpercentage naar beneden te halen in combinatie met cardio ook doe ik bodypump en spining vind ik leuk om te doen

ik wil 4e per week krachtraning doen maandag dinsdag donderdag vrijdag woensdag rust dag ik zat zelf te denken aan 4x10 herhalingen 1 minuut rust

mijn doel is dus strakker worden

Gr
            Zou niet te veel cardio doen, en een goed cut voedingsschema opstellen met behulp van de stickies.
            Je doet nu al veel cardio?

Comment

Dicht.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X