1 dag gemist 4dgn split ! en dan ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 dag gemist 4dgn split ! en dan ?

Ik heb een vraagje , en hoe jullie dat opvangen ?,

Ik heb vrijdag gemist en nu ga ik maandag weer trainen, wat kan ik dan het beste doen, gewoon de split verder volgen?

aangezien ik vd week ook maar 4 x kan trainen, of kan ik beter 1 dag een combi maken van 2 dgn.

wat zouden jullie doen ?

het is mischien vragen naar de bekende weg, ik ben alleen beniewd wat jullie zouden doen.

Mvg
    Richard

Ik zou die training gewoon overslaan en de rest van je schema weer gaan volgen.

Comment

niets aan de hand, gewoon schema verder volgen
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Dat is geen probleem,
        gewoon split verder volgen

Comment

ik zou mezelf gaan slaan omdat ik me schema niet helemaal kon volgen..

Grapje wat de andere zeggen, gwn verder gaan met je schema

Comment

Gewoon zaterdag gaan trainen, als je die discipline ook niet hebt dan gewoon accepteren dat je een training gemist hebt en verder draaien, zie het maar als deload als je daar gelukkig van wordt.
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik weet het klinkt mischien stom, maar zaterdag en of zondag trainen is haast niet te doen, ik ben doordeweeks meestal laat thuis of heel laat thuis en ben op weg naar een derde telg!!, dus mijn vrouw word er heel ongelukkig van als ik dan nog eens weg ga om te trainen,( en van een ongelukkige vrouw krijg je weinig sex ) maar ben wel bezig een een compacte homegym samen te stellen, alleen ontbreekt het daar nog even financieel aan.

GR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X