Voordat ik begin zal ik me even voorstellen.
Ik ben een jonge sporter van 16 jaar, zoals jullie misschien al hebben gezien ben ik al lang lid van deze forum. Ik heb eerder gedaan aan fitness maar ben er mee gestopt omdat het voor mij saai begon te worden en de plek waar ik voornamelijk trainde beviel me niet zo echt meer. Sinds kort ben ik weer begonnen met het trainen (circa 2 maanden). Het gaat al heel goed maar toch zou ik wat hulp willen hebben met mijn trainingsschema.
De oefeningen zijn er niet bij vermeld omdat ik vaak om de week verschillende oefeningen pak zodat mijn lichaam er niet aan kan wennen.
Mijn oude trainingsschema:
Maandag: Borst + Triceps
Dinsdag: Rustdag
Woensdag Rug + Biceps
Donderdag: Rustdag
Vrijdag: Schouders + Core
Zaterdag: Rustdag
En zo gaat het maar door van beginsaf.
Mijn toekomstige trainingsschema:
Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Cardio
Woensdag: Rug + Triceps
Donderdag: Cardio
Zaterdag: Cardio
Nou zullen de meesten vragen: Waarom Borst & Biceps of Rug & Triceps? Ik doe dit zodat ik dan de 3 spiergroepen train (Borst,Triceps,Biceps)
Borst & Triceps met compound oefeningen, en Biceps met isoleer oefeningen
Hints, Tips, Adviezen, Reacties en enz zijn allemaal welkom
alvast bedankt!
Ik ben een jonge sporter van 16 jaar, zoals jullie misschien al hebben gezien ben ik al lang lid van deze forum. Ik heb eerder gedaan aan fitness maar ben er mee gestopt omdat het voor mij saai begon te worden en de plek waar ik voornamelijk trainde beviel me niet zo echt meer. Sinds kort ben ik weer begonnen met het trainen (circa 2 maanden). Het gaat al heel goed maar toch zou ik wat hulp willen hebben met mijn trainingsschema.
De oefeningen zijn er niet bij vermeld omdat ik vaak om de week verschillende oefeningen pak zodat mijn lichaam er niet aan kan wennen.
Mijn oude trainingsschema:
Maandag: Borst + Triceps
Dinsdag: Rustdag
Woensdag Rug + Biceps
Donderdag: Rustdag
Zaterdag: Rustdag
En zo gaat het maar door van beginsaf.
Mijn toekomstige trainingsschema:
Maandag: Borst + Biceps
Dinsdag: Cardio
Woensdag: Rug + Triceps
Donderdag: Cardio
Zaterdag: Cardio
Nou zullen de meesten vragen: Waarom Borst & Biceps of Rug & Triceps? Ik doe dit zodat ik dan de 3 spiergroepen train (Borst,Triceps,Biceps)
Borst & Triceps met compound oefeningen, en Biceps met isoleer oefeningen
Hints, Tips, Adviezen, Reacties en enz zijn allemaal welkom
alvast bedankt!
Comment