trainen met warm weer??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainen met warm weer??

moaah.
    ik had een vraag over trainen met hoge temperaturen.
    normaal fitness ik 3 tot 4 x in de week 2 uur per keer en een dag 1 uur cardio.
    maar met dit warme weer heb ik absoluut geen kracht en wil het allemaal niet lukken.
    ik train nu bijna 3 jaar en heb nog nooit zoon last gehad van de warmte.( de sportschool waar ik zit heeft geen airco...)
    ik train meestal om een uurtje of 6.
    ik eet genoeg over de hele dag verspreid dus daar ligt het niet aan.
    ik wil mn schema voor de warme weken iets inkorten en spreiden over de week(het liefst doordeweeks) heeft iemand een suggestie van wat ik kan doen om binnen een uur toch goed te trainen?
    alvast bedankt.

fullbody trainen 3x in de week op maandag, woensdag en vrijdag
    of 2x in de week op bijvoorbeeld maandag en donderdag.
    Pak bij een fb trainingsschema de grootste compounds en dan knallen.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by lennart View Post
      normaal fitness ik 3 tot 4 x in de week 2 uur per keer
      Dan moet je ook geen 2 uur achter elkaar trainen.. Cortisolproductie, zegt dat je iets..?
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
        Dan moet je ook geen 2 uur achter elkaar trainen.. Cortisolproductie, zegt dat je iets..?
        dat het overrated bullshit is?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          dat het overrated bullshit is?

Je ben me net voor.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

hehehehe lol

maar idd het 'je mag max 1 uur trainen' blijkt inmiddels flink achterhaald.

Comment

stel je niet aan en train gewoon

als ik heb getraint heb ik zoveel gezweet dat ik een glaswater uit mijn tshirt kan persen
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

oh en verder...

om binnen 1 uur klaar te zijn is easy. schrap al die onzin oefeningen die je hoogstwaarschijnlijk doet en kies 6-8 oefeningen uit op een dag waar je echt wat aan hebt.en hou de rust intervals onder een minuut.

Comment

- Trainingen meer opsplitten zodat je korter bezig bent per keer
                  - Minder herhalingen (dus geen 10+rep setjes meer)
                  - Ga ergens anders trainen
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik heb daar gelukkig geen last van (ik heb eerder last van kou), ik train ook niet meer dan 45 min. en ik doe verder geen cardio

Comment

neem een flesje ijswater mee met dextrose in. Mag je dat niet in je gym laat het dan in je sporttas en loop dan af en toe naar de kleedkamer (zo doe ik het).
                      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

klopt suikers tijdens je training, en op dit soort dagen altijd een pwo voor mij :d
                        LET'S GET NASTY YATES!!!
                        COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X