Schema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schema?

Hee, ik vraag me eigenlijk een beetje af welk schema ik moet gaan kiezen, ik ben nu 16 jaar, 1.85 lang en weeg 63 kilo. Ik ben nu veel informatie aan het zoeken over voeding etc. zodat ik binnenkort een voedingsschema op kan stellen.

Maar nu moet ik ook nog een goed voedingsschema hebben, alleen weet ik niet of ik beter het 4dagen split schema van hier kan pakken, of de fullbody (voor de beginners).

Ik zie mezelf eigenlijk meer als een gevorderde beginner, ik fitness nu 4 maandjes en heb tot nu toe nog niet echt heel serieus getraint en daar wil ik graag verandering in brengen. Ik zie wel vooruitgang van nu vergeleken met 4 maanden geleden maar ik wil dat toch wel meer gaan zien. Ik heb tot nu toe beetje alle apparaten/oefeningen etc. uitgetest en weet dus ook wel redelijk goed hoe ik de oefeningen uit moet voeren (niet allemaal natuurlijk maar wel veel).

Dus welk schema kan ik het best pakken?

Als je 4 maandjes fitnesst en alle apparaten/oefeningen 'uitgetest' hebt en 'tot nu toe nog niet echt heel serieus' ben je mijns inziens gewoon beginner en zeker geen gevorderde beginner.

Ik zou zeggen fullbody.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by FitCH View Post
      ik fitness nu 4 maandjes en heb tot nu toe nog niet echt heel serieus getraint en daar wil ik graag verandering in brengen.
      Je zegt het zelf al!

Je bent beginner dus moet je ook het beginnersschema pakken. Fullbody dus! 3x per week en voldoende rust houden. wekelijks opbouwen gepaard met goede voeding.

Ja wat is goede voeding? dat mag je zelf hier op het forum gaan uitzoeken.

succes

Comment

Ik zie mezelf eigenlijk meer als een gevorderde beginner, ik fitness nu 4 maandjes en heb tot nu toe nog niet echt heel serieus getraint en daar wil ik graag verandering in brengen.

Als je een gevorderde beginner was wist je wat voor schema je nou moest pakken.
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Waarom quote je mij?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Waarom quote je mij?
            Was ff te snel..hoe kan ik het goedmaken?

Comment

Originally posted by kojak View Post
              Was ff te snel..hoe kan ik het goedmaken?
              door te zeggen dat ze een schattig prinsesje is!

Comment

laten we niet te veel off-topic gaan he

Comment

En hoelang kan ik het beste dat full body schema gaan doen?

Comment

En hoelang kan ik het beste dat full body schema gaan doen?
                    begin met 3x per week. bijvoorbeeld ma,wo,vr tusenliggende dagen rust en weekend ook rust.

Comment

Ja zoiets was ik ook van plan, maar ik bedoel hoeveel weken/maanden ik dit schema moet gaan volgen, wil ik overstappen op 4dagen split schema?

Comment

Ja zoiets was ik ook van plan, maar ik bedoel hoeveel weken/maanden ik dit schema moet gaan volgen, wil ik overstappen op 4dagen split schema?
                        Gezien je nog beginner bent zou ik dit schema rond de 10 weken aanhouden. Bouw lichtjes op maar ga in het begin niet tot failure.

Na 10 weekjes kun je wellicht aan een split gaan denken.

Onthoud dat pezen en aanhechtingen minder snel meesterken als je spieren. Dus rustig opbouwen en niet meteen gaan knallen.

Zorg ook dat je techniek in orde is laat desnoods iemand mee kijken.

Comment

Weet iemand de link naar dat full body schema hier op de site? Kan 'm namelijk nergens vinden,

Comment

Alstublieft

Comment

Thanks!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X