Hallo,
Ik train nu al 1 jaar echt serieus in de sportschool merk wel verandering maar het is niet echt om over naar husi te schrijven. ik word vaak in de war gebracht door de instructeurs met verschillende mening, ik ben nu uit gekomen op een split schema onder /boven 4/5x per week.
Ik train niet op vaste tijden en dagen is dit erg?
Ook train ik veel met supersetjes de ene instructeur zegt dat dit juist spierbouw stimuleert en de ander zegt dat je juist geen supersetjes moet doen alleen als je wilt afvallen.
Ik doe 3setjes van 8-12 herhalingen (Excentrisch langzaam - concentrisch snel)
Ik rust altijd 1dag voor ik het zelfde deel van me lichaam weer ga pakken dus bv:
Ma: boven Di: onder dan weer woensdag boven
Bovenlichaam:
Bankdrukken - Dumbell bent-over row (8-12x bank drukken dan meteen dumbel row dan 1,5minuut rust en dan weer totaal 3x)
Assisted pull-up - dippen (8-12 zelfde princiepe)
Dumbell flye - seated reverse flye (8-12 zelfde)
Machine shoulder press (8-12 geen superset 1,5minuut rust)
Concentration dumbell curl - Seated triceps extension (links + rechts 8-12 superset met rust andere arm)
Buikspieren (verschillend)
Onderlichaam:
Squat met dumbell - Dumbell lunge (8-12 superset 1,5minuut rust)
Dead lift (8-12 lage gewichten net begonnen met deze oefening)
kuiten zittend - staan (8-12 superset 1,5minuut rust)
Buikspieren
is dit een schema voor het opbouwen van spieren?
20 jaar
70 Kilo
182
10%
Alvast bedankt!
Maarten
Ik train nu al 1 jaar echt serieus in de sportschool merk wel verandering maar het is niet echt om over naar husi te schrijven. ik word vaak in de war gebracht door de instructeurs met verschillende mening, ik ben nu uit gekomen op een split schema onder /boven 4/5x per week.
Ik train niet op vaste tijden en dagen is dit erg?
Ook train ik veel met supersetjes de ene instructeur zegt dat dit juist spierbouw stimuleert en de ander zegt dat je juist geen supersetjes moet doen alleen als je wilt afvallen.
Ik doe 3setjes van 8-12 herhalingen (Excentrisch langzaam - concentrisch snel)
Ik rust altijd 1dag voor ik het zelfde deel van me lichaam weer ga pakken dus bv:
Ma: boven Di: onder dan weer woensdag boven
Bovenlichaam:
Bankdrukken - Dumbell bent-over row (8-12x bank drukken dan meteen dumbel row dan 1,5minuut rust en dan weer totaal 3x)
Assisted pull-up - dippen (8-12 zelfde princiepe)
Dumbell flye - seated reverse flye (8-12 zelfde)
Machine shoulder press (8-12 geen superset 1,5minuut rust)
Concentration dumbell curl - Seated triceps extension (links + rechts 8-12 superset met rust andere arm)
Buikspieren (verschillend)
Onderlichaam:
Squat met dumbell - Dumbell lunge (8-12 superset 1,5minuut rust)
Dead lift (8-12 lage gewichten net begonnen met deze oefening)
kuiten zittend - staan (8-12 superset 1,5minuut rust)
Buikspieren
is dit een schema voor het opbouwen van spieren?
20 jaar
70 Kilo
182
10%
Alvast bedankt!
Maarten
Comment