Trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingschema

hallo ben Rutger nieuw op dit forum... train vanaf mei maar heb 1 maand stil gelegen ivm vakantie. Train nu terug vanaf 25 juli. Ik zou graag jullie mening willen op een schema van mij.

Ben 1m75 en weeg 75kg. Vetpercentage weet ik niet.

Ik train het liefst zoals dit :

dag 1 : Borst
    dag 2 : Rug / kuiten
    dag 3 : Rust
    dag 4 : Schouders / bovebenen
    dag 5 : Biceps / Triceps
    dag 6 : rust (weekend)
    dag 7 : rust (weekend)

Wil zeker geen spierbundel worden maar gewoon een getrained lichaam. Maar wat ik vooral wil is dat me spieren er mooi doorkomen. Weet natuurlijk dat ik hier droog voor moet staan maar zijn er ook goede oefeninge voor droger te komen staan enz...

Weet ook niet juist welke oefeningen ik moet doen en hoeveel setjes + herhalingen.

Heb 1 groot probleem en dat is mjn voeding. Ik lust amper iets dus niet makkelijk om daarop te letten.

Dus graag hulp bij het opstellen van een schema met goede oefeningen voor mijn doelstelling.

Groetjes

Je trainingsschema is goed, alleen ben je maandag snel klaar lijkt me? 3, hooguit 4 borst oefeningen is genoeg.

Droog worden=voeding.
    Iets niet lusten is gemakzucht.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ik probeer ook nog 30 min cardio na training te doen... dit tot 3x in de week ongeveer.

Ja de voeding is een probleem ik eet gewoon vooral veel vlees.

Comment

je kan niet alles niet lusten je lust toch wel brinta met melk (warm) en gewoon dik of brood gebakken ei ga zo maar door?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X