Excel bankdrukschema voor 6 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    Jongens, jongens, jongens, kappen met dat gezeik. Ik zal de voorgaande post deze keer niet verwijderen, maar dat wil niet zeggen dat er nog een kutopmerking over gemaakt mag worden.

Je hebt gelijk Misterfit, maar ik raak langzaamaan wat geirriteerd door dat vervelende gedoe.
    Ik begrijp niet wat er mis is met mensen in hun waarde laten en hun eigen ding laten doen en dat irriteert me mateloos.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Jan1981 View Post
      3 setjes he, 8-4-en spierfalen. Ja je mag wel triceps en schouderwerk doen als je maar op tijd bent hersteld voor je volgende bankdruksessie. Hou het dan ook zo explosief mogelijk. Krachttraining is geen BB en meer is niet altijd beter. Bij die laatste set bankdrukken zou ik een spotter ook niet meer dan 1 keer laten helpen anders wordt het weer pompen (=bb) houd de snelheid erin.
      't is wel een pyramide principe, maar ik vind de gewichten waar je mee opbouwt die 6 weken wat licht. Of ligt dat aan mij?
      Tot fail met max 1 forced rep dus?

De triceps en schouder trainingen zou je dan dus ook explosief. En in dezelfde repranges doen als het benchen? Wel een relatief zwaar gewicht pakken of relatief laag houden dan? Herstellen lukt wel met 2x per week doen.

Ik ben nog wat aan het overwegen, maar misschien ga ik het wel eens uitproberen een aantal weekjes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
        't is wel een pyramide principe, maar ik vind de gewichten waar je mee opbouwt die 6 weken wat licht. Of ligt dat aan mij?
        Tot fail met max 1 forced rep dus?
        Klopt maar dan kun je meer trainen op uithouding en explosiviteit..ik zeg altijd geniet van die 1e paar weken

De triceps en schouder trainingen zou je dan dus ook explosief. En in dezelfde repranges doen als het benchen? Wel een relatief zwaar gewicht pakken of relatief laag houden dan? Herstellen lukt wel met 2x per week doen.
        Ja zelfde soort in elk geval explosief en op dezelfde dag als t bankdrukken. Niet gaan pompen, zodra je merkt dat het gewicht langzamer omhoog komt de boel neerleggen.

Ik ben nog wat aan het overwegen, maar misschien ga ik het wel eens uitproberen een aantal weekjes.
        Kijk maar ff, t is in elk geval weer een nieuwe prikkel.

Comment

Klopt maar dan kun je meer trainen op uithouding en explosiviteit..ik zeg altijd geniet van die 1e paar weken

Ja zelfde soort in elk geval explosief en op dezelfde dag als t bankdrukken. Niet gaan pompen, zodra je merkt dat het gewicht langzamer omhoog komt de boel neerleggen.

Kijk maar ff, t is in elk geval weer een nieuwe prikkel.
          Een nieuwe prikkel kan vaak erg goed zijn inderdaad. Ik doe al een jaartje hetzelfde nu en sta niet stil oid, maar een extra prikkel zoeken kan in mijn geval geen kwaad, ik moet binnenkort beginnen met knallen ivm wedstrijdvoorbereiding. Ik geef dan ook niet heel erg veel om extra krachtgains, maar nieuwe en extra prikkels wel.
          Ik ben altijd in om iets te proberen en als je nooit iets probeert of nergens voor open staat zal je nooit iets bijleren.
          Maar ik zou het zelf dan doen voor extra prikkels. Ik hou je op de hoogte van wat ik ga doen Jitse.

bedankt voor je info.
          groet,
          Martin

Comment

Een nieuwe prikkel kan vaak erg goed zijn inderdaad. Ik doe al een jaartje hetzelfde nu en sta niet stil oid, maar een extra prikkel zoeken kan in mijn geval geen kwaad, ik moet binnenkort beginnen met knallen ivm wedstrijdvoorbereiding. Ik geef dan ook niet heel erg veel om extra krachtgains, maar nieuwe en extra prikkels wel.
            Ik ben altijd in om iets te proberen en als je nooit iets probeert of nergens voor open staat zal je nooit iets bijleren.
            Maar ik zou het zelf dan doen voor extra prikkels. Ik hou je op de hoogte van wat ik ga doen Jitse.

bedankt voor je info.
            groet,
            Martin
            Oke ben benieuwd, pm me maar eens wat je ondervindingen zijn als je het een keer hebt toegepast. Heb ook wel een leuk schema voor massatoename als je interesse hebt, maar die geef ik niet zomaar

Comment

Oke ben benieuwd, pm me maar eens wat je ondervindingen zijn als je het een keer hebt toegepast. Heb ook wel een leuk schema voor massatoename als je interesse hebt, maar die geef ik niet zomaar

Massa schema is geen probleem die schud ik er ook zo uit.
              Gaat mij vooral even om een extra prikkel en je bench schema vind ik toch wel een aardige om het een serieuze kans te geven. Het systeem ligt ook erg dichtbij het BB dus vandaar.
              En omdat je de moeite doet om er mensen mee te helpen ben ik ook wel weer te porren voor iets extra's.

Ik stuur je wel een PM als het zo ver is.

Comment

Haha tering, meneer falstyr die meent zoveel kennis vergaart te hebben over de jaren, waar menig mens nog een puntje aan kan zuigen, beweert dat het kut is, dat zal vast ernstig zijn!
                Ik kan me best voorstellen dat iemand zo vol van zichzelf is na de mislukte kuren inclusief blessure's. Ik vind je schema niet verkeerd Jan. Om sterk op iets te worden zul je toch vooral die oefening moeten pakken en niet allemaal rotzooi er omheen. Als je traind om een bal te gooien ga je toch ook niet met staven lood gooien om dat te trainen? Niets is zo specifiek als de oefening zelf.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Je hebt gelijk Misterfit, maar ik raak langzaamaan wat geirriteerd door dat vervelende gedoe.
                  Ik begrijp niet wat er mis is met mensen in hun waarde laten en hun eigen ding laten doen en dat irriteert me mateloos.
                  joker, wie loopt hier nou te flamen ? Falstyr geeft enkel zijn mening/aanvulling wat in mijn ogen niet eens zo verkeerd is. Wat jij doet is het volgende namelijk jij bekritiseerd falstyr's argument op het 'mislukken' van een kuur. Dit is onzin het een heeft niks met het ander te maken een voorbeeld: als persoon x een ongespierde ecto is kan hij nog steeds wel meer kennis van bodybuilding hebben en daarom beter advies geven.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                    Ik kan me best voorstellen dat iemand zo vol van zichzelf is na de mislukte kuren inclusief blessure's.
                    Het is immers onmogelijk om dingen te proberen en eventueel fouten te maken en hier van te leren om uiteindelijk tot meer inzicht, kennis en ervaring te komen dan anderen. Dwazen zoals jij moeten eerst maar eens leren na denken voor ze wat zeggen. Je komt nu over als een stereotype leeghoofd krachttrainer die conclusies trekt uit zaken die nergens iets mee te maken hebben

Net zoals anderen heb je niks in te brengen over de punten die ik maak dus ga je maar op de man spelen. Ga lekker ergens anders spelen ventje.

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                      joker, wie loopt hier nou te flamen ? Falstyr geeft enkel zijn mening/aanvulling wat in mijn ogen niet eens zo verkeerd is. Wat jij doet is het volgende namelijk jij bekritiseerd falstyr's argument op het 'mislukken' van een kuur. Dit is onzin het een heeft niks met het ander te maken een voorbeeld: als persoon x een ongespierde ecto is kan hij nog steeds wel meer kennis van bodybuilding hebben en daarom beter advies geven.

spuit elf,
                      als je wat meer zou lezen en leert begrijpend te lezen dan weet je waar e.e.a. over gaat. Heb ik je al eens eerder gemeld dacht ik.

En Faalstyrtje een ecto...haha ectooo....hahahahaha als obesitas nog niet bestond ........ haha en meer kennis van bodybuilding...HAHAHAHA.
                      je bent wel een grappig ventje dat dan weer wel.

als je niets nuttigs toe te voegen hebt hou je er dan buiten.

Comment

OT: ik ben van plan om hem te proberen. Is het ook mogelijk in de cut? en wordt 42 kg op je schema nou 45 of 42,5? want 42,5 kan ik niet op mijn beng zetten :P

Hoor van je!

Edit: Kan ik ook als ik op donderdag benen en schouders train? 1 x gaan bandrukken volgens jou schema of moet ik hier echt een apart dag voor hebben

Comment

spuit elf,
                          als je wat meer zou lezen en leert begrijpend te lezen dan weet je waar e.e.a. over gaat. Heb ik je al eens eerder gemeld dacht ik.

haha en meer kennis van bodybuilding...HAHAHAHA.
                          je bent wel een grappig ventje dat dan weer wel.

als je niets nuttigs toe te voegen hebt hou je er dan buiten.
                          Lol als ik dit lees zou ik eerder denken dat deze tekst voor jouw bestemd is dan voor falstyr? Begin eerst eens een keertje naar jezelf te kijken voor je andere bevooroordeeld, niet dat ik falstyr verdedig maar over sommige onderdelen weet hij tenminste wel waarover hij aan het praten is
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik maak tot nu toe lekkere progressie met de opzet van falstyrs schema, als ik vast zit zal ik er eens over nadenken.

Hoe zit het met de opwarming?

en je doet dus 3 sets. 2xpw

set 1 8 herhalingen
                            set 2 4 herhalingen
                            set 3 failure

en waarom geen andere oefeningen? cgbp met goede techniek is bij mij echt de key geweest op de kilo's.
                            sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              OT: ik ben van plan om hem te proberen. Is het ook mogelijk in de cut? en wordt 42 kg op je schema nou 45 of 42,5? want 42,5 kan ik niet op mijn beng zetten :P
                              42,5 is t mooist.. heb je niet wat ducktape en 2 zakken suiker haha

Originally posted by talalelh15 View Post
                              : Kan ik ook als ik op donderdag benen en schouders train? 1 x gaan bandrukken volgens jou schema of moet ik hier echt een apart dag voor hebben
                              Je moet gewoon volledig hersteld zijn voor de bankdruksessie, dus als je denkt dat je voldoende tijd hebt kan t wel.

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                                Ik maak tot nu toe lekkere progressie met de opzet van falstyrs schema, als ik vast zit zal ik er eens over nadenken.

Hoe zit het met de opwarming?

en je doet dus 3 sets. 2xpw

set 1 8 herhalingen
                                set 2 4 herhalingen
                                set 3 failure

en waarom geen andere oefeningen? cgbp met goede techniek is bij mij echt de key geweest op de kilo's.
                                Daar moet ik een beetje op terugkomen, dat je geen anderen oefeningern mag doen voor je borst..zolang het maar wat in dezelfde trand is als t bankdrukschema, dus niet gaan pompen met lichte gewichtjes, kilo's moeten erop en t moet explosief.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X