Ik heb een nieuw trainingsschema uitgedokterd, alle suggesties zijn welkom.
Zaterdag : Borst en triceps
Borst : 1 massa oefeningen 4sets 12 herhalingen
2 isolatieoefeningen 2sets 12 herhalingen
Triceps : 2 oefeningen 4sets 12herhalingen
Maandag : rug
deadlift till failure
Bent over row 4sets 12herhalingen
Dinsdag : benen en kuiten
Donderdag : Schouders
Achterste en bovenste kop 4sets 12 herhalingen
De biceps ga ik nu 1keer om de tien dagen trainen en komt dan in de plaats van de schoudertraining omdat ik die ook maar 1 keer in de tien dagen train (omdat deze worden gebruikt bij vele andere oefeningen en anders snel overtraind zullen geraken) . Benen worden ook maar 1 keer om de tien dagen getraind ,kuiten niet, heb benen geprobeerd 2keer te doen in 10 dagen maar dat was redelijk zwaar en meestal waren ze nog niet volledig hersteld van de vorige training. Opwarmen wordt meestal gedaan met 3 setjes van 10 herhalingen tot er een goede pomp in de spiergroep zit.
Alle commentaar is welkom
grtz
Zaterdag : Borst en triceps
Borst : 1 massa oefeningen 4sets 12 herhalingen
2 isolatieoefeningen 2sets 12 herhalingen
Triceps : 2 oefeningen 4sets 12herhalingen
Maandag : rug
deadlift till failure
Bent over row 4sets 12herhalingen
Dinsdag : benen en kuiten
Donderdag : Schouders
Achterste en bovenste kop 4sets 12 herhalingen
De biceps ga ik nu 1keer om de tien dagen trainen en komt dan in de plaats van de schoudertraining omdat ik die ook maar 1 keer in de tien dagen train (omdat deze worden gebruikt bij vele andere oefeningen en anders snel overtraind zullen geraken) . Benen worden ook maar 1 keer om de tien dagen getraind ,kuiten niet, heb benen geprobeerd 2keer te doen in 10 dagen maar dat was redelijk zwaar en meestal waren ze nog niet volledig hersteld van de vorige training. Opwarmen wordt meestal gedaan met 3 setjes van 10 herhalingen tot er een goede pomp in de spiergroep zit.
Alle commentaar is welkom
grtz
Comment