Geachte Dames en Heren,
Ik train dagelijks. Ik doe dit graag en wil dit ook zo houden. Mits dat ik al vele malen gehoord heb dat ik niet zoveel moet doen telkens stel ik voor dat jullie een goede opbouw voorstellen.
Ik doe graag:
maandagochtend: gewichten (langere periode)
Dinsdagavond: Cardio + buik of benen
Woensdagochtend: Gewichten (gemiddelde periode)
Donderdagochtend: gewichten (gemiddelde periode)
Vrijdagochtend: Cardio + buik of benen
Zaterdagochtend: Gewichten (langere periode)
Zondagochtend: Cardio + buik of benen
Als de buik en/of benen bij de andere dagen beter passen dan is dit ook goed. Maar ik doe graag buik of benen bij de Cardio. Voor het aantal malen per week gaan is er geen compromis. Dit kan wel gecomprimeerd worden door genoeg rust tussenin voor de verschillende spiergroepen zo me lijkt. Ik zou het jammer vinden lidgeld te betalen voor de dagen die ik niet gebruik. Ik moet nu al krabben met wat ik heb. Vandaar de keuze.
Ohja, liefst zo min mogelijk belasting voor de rug. Dus geen deathlift of dergelijk bv.
Het belangrijkste: DOEL: Vetpercentage behouden + massa opbouwen.
Nu: 76 Kg, 24 jaar, 1.77 meter +/- 9 a 10 % vetgehalte.
Cheers en ik zal de resultaten binnen een paar weken posten moest er één goed voorstel tussen zitten.
Alvast bedankt en laten we eens zien wat soort interessante composities uit de bus kunnen komen.
Ik train dagelijks. Ik doe dit graag en wil dit ook zo houden. Mits dat ik al vele malen gehoord heb dat ik niet zoveel moet doen telkens stel ik voor dat jullie een goede opbouw voorstellen.
Ik doe graag:
maandagochtend: gewichten (langere periode)
Dinsdagavond: Cardio + buik of benen
Woensdagochtend: Gewichten (gemiddelde periode)
Donderdagochtend: gewichten (gemiddelde periode)
Vrijdagochtend: Cardio + buik of benen
Zaterdagochtend: Gewichten (langere periode)
Zondagochtend: Cardio + buik of benen
Als de buik en/of benen bij de andere dagen beter passen dan is dit ook goed. Maar ik doe graag buik of benen bij de Cardio. Voor het aantal malen per week gaan is er geen compromis. Dit kan wel gecomprimeerd worden door genoeg rust tussenin voor de verschillende spiergroepen zo me lijkt. Ik zou het jammer vinden lidgeld te betalen voor de dagen die ik niet gebruik. Ik moet nu al krabben met wat ik heb. Vandaar de keuze.
Ohja, liefst zo min mogelijk belasting voor de rug. Dus geen deathlift of dergelijk bv.
Het belangrijkste: DOEL: Vetpercentage behouden + massa opbouwen.
Nu: 76 Kg, 24 jaar, 1.77 meter +/- 9 a 10 % vetgehalte.
Cheers en ik zal de resultaten binnen een paar weken posten moest er één goed voorstel tussen zitten.
Alvast bedankt en laten we eens zien wat soort interessante composities uit de bus kunnen komen.
Comment