MAX-OT, de training voor snelle kracht- en massa-toename

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Pm van yves

hey kankah ventje als je zo bijdehand bent via het internet kunnen mensen zich aan je irriteren muppet.
    kijk hoe je reactie nu weer is ik riep dat ook toen ik 11 was man...
    Laat mensen gewoon is met rust

Je bent gewoon te dom om te zien dat ik inhoudelijk op een topic reageer.
    Man je hebt het IQ van een bos uien.
    Je faalt behoorlijk jonguh....
    diegene die faalt ben jij vriend..... maar daar kom je vroeg of laat nog wel achter

Comment

kunnen we stoppen met rellen, en alleen nog discussieren over de trainings methode. MAX-OT.

rellen mag per PM. mensen die na deze post nog doorgaan met rellen in dit topic kunnen een ban verwachten.

Ps. de eerste post van ashley was inhoudelijk van toegevoegde waarde. Al had hij het iets netter mogen formuleren dat snuff op dit moment in een kuur zit (was niet helemaal netjes). maar dat is wel informatie die van toegevoegde waarde is.
      erop volgende posts met schelden en aantijgingen naar elkaar zijn overbodig
      Last edited by dynobet; 06-02-2011, 23:01.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
        kunnen we stoppen met rellen, en alleen nog discussieren over de trainings methode. MAX-OT.

rellen mag per PM. mensen die na deze post nog doorgaan met rellen in dit topic kunnen een ban verwachten.
        Wat versta jij onder rellen dan?
        Mag ik niet reageren op iemand die mijn post als onzin ziet?
        Als hier 1 of andere flapdrol met de naam yves mijn post onzin vind en vervolgens mij een pm stuurt dan heb ik ook nog mijn trots, laat niet over me heen lopen door figuren zoals mr yves.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Yves View Post
          hey snotneus volgens mij kom je uit den haag of niet?

Hoezo wil je langs komen voor koffie?

Pm sturen heeft geen zin meer daar reageer ik niet meer op.

Comment

Hoor wel veel goede verhalen over deze trainingsmethode.
            Groeten

Comment

Originally posted by adon1s View Post
              Wss heb je de beste bedoelingen met je post, maar de manier hoe je het brengt lokt nu eenmaal reacties uit:

Hieruit concludeer je dat dit de ultieme trainingsmethode zou moeten zijn. Naast dat ik er niets ingenieus aan kan ontdekken, is er geen ultieme trainingsmehode, anders zou iedereen die methode wel toepassen. Variatie en aanpassingen zijn altijd nodig omdat op een gegeven moment (hoe goed het schema ook is) gewenning optreed. Er valt imo ook wel wat van te zeggen wanneer je tijdens een kuur de ingeving krijgt dat dit het ultieme schema is, zo gek is het niet als je vooruit gaat wanneer je eens iets anders probeert en daarnaast nog AS gebruikt ook.. Dat is toch geen rare redenering?
              Oke, ik vergat het woordje 'misschien'.
              Kom je misschien tot de ontdekking....

Comment

Ps. de eerste post van ashley was inhoudelijk van toegevoegde waarde. Al had hij het iets netter mogen formuleren dat snuff op dit moment in een kuur zit (was niet helemaal netjes). maar dat is wel informatie die van toegevoegde waarde is.
                erop volgende posts met schelden en aantijgingen naar elkaar zijn overbodig

Dat jij dat niet netjes vind kan ik niks aan doen. In zijn log laat hij duidelijk weten dat hij er trots op is dat hij waanzinnige hoeveelheden steroiden gebruikt. Dus ipv bizarre had ik heel zwaar of zo moeten formuleren?

Comment

Het is het proberen waard denk ik (de trainingsmethode)

Comment

eigenlijk is hier wel allang een topic over geweest, lijkt me een goed excuus voor een slotje
                    Groeten

Comment

Dat jij dat niet netjes vind kan ik niks aan doen. In zijn log laat hij duidelijk weten dat hij er trots op is dat hij waanzinnige hoeveelheden steroiden gebruikt. Dus ipv bizarre had ik heel zwaar of zo moeten formuleren?
                      bijvoorbeeld
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

bijvoorbeeld
                        Zal er de volgende keer aan pa

Comment

maar je faalt jochie
                          Jochie???
                          Hehehe, geloof dat ik dat beter tegen jou kan zeggen. Er zitten toch wel aardig wat jaartjes verschil tussen jou en mij.

In zijn log laat hij duidelijk weten dat hij er trots op is dat hij waanzinnige hoeveelheden steroiden gebruikt.
                          Ik heb nooit beweert er trots op te zijn, dat maak jij er nu van. Woorden verdraaien is zo gemakkelijk en verandert heel het verhaal.
                          Maar het zit je wel hoog hey dat ik hoge doseringen toedien en dat ik er tegen kan. Ik krijg de indruk Ashley-wijffie dat jij gewoon strontjaloers bent omdat je zelf al bijna opgenomen moet worden in een of andere gekkenhuis omdat je een paar tabletjes anavar niet eens kunt handlen.

Tevens geef ik mijn geld liever uit om er lichamelijk beter uit te zien, Jij daarentegen smijt met geld om je lichaam te verbergen onder allerlei soorten plakplaatjes. Maw zal jij waarschijnlijk van je lichaam walgen en niet de discipline bezitten om er iets moois van te maken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Jochie???
                            Hehehe, geloof dat ik dat beter tegen jou kan zeggen. Er zitten toch wel aardig wat jaartjes verschil tussen jou en mij.

:
                            Precies jochie....je gedraagt je als een 16 jarige internet troll.

Word volwassen jongen....siert je niet dit gedrag.
                            Maar genoeg over mij zo interessant ben ik nou ook weer niet, jij moet jezelf eens afvragen waarom je uit word gekotst op elk forum, dat is niet omdat je je normaal gedraagt.

En je hebt gelijk ik ben inderdaad jaloers dat jij zoveel steroide in je lijf spuit.... Gvd ik ik dacht nog wel dat ik dat verborgen kon houden.

The ship is sinking maat.

Is tevens mijn laatste reactie. Mijn energie is te kostbaar voor een flapdrol, kan ik beter gebruiken.

Dag.
                            Last edited by Ashley; 07-02-2011, 07:39.

Comment

Maar genoeg over mij zo interessant ben ik nou ook weer niet, jij moet jezelf eens afvragen waarom je uit word gekotst op elk forum, dat is niet omdat je je normaal gedraagt.

En je hebt gelijk ik ben inderdaad jaloers dat jij zoveel steroide in je lijf spuit.... Gvd ik ik dacht nog wel dat ik dat verborgen kon houden.

Is tevens mijn laatste reactie. Mijn energie is te kostbaar voor een flapdrol, kan ik beter gebruiken.

Dag.
                              Je hebt gewoon gelijk,

als je zoveel roids neemt maak je lichaam gewoon kapot, kijk naar alle bb'rs die op hun 50ste met zware hartproblemen kampen, kapotte levers en dergelijke. Je kan je handen voor je ogen houden als een klein kind maar don't shoot the messenger zou ik zeggen

Comment

Dag.
                                Trutje, doe nou niet zo ontzettend popiejopie want dat ben je helemaal niet!
                                Moet ik volwassen worden? Hahahahahahahaha, ik ben meer volwassen dan jij ooit zal wezen muts.

Kijk, als jij zo af en toe eens on-line gaat op DBB en je ziet dat ik het weer aan de stok krijg met mijn vrienden daar, wil niet zeggen dat ik op ELK forum niet echt gewenst ben. Noem jij mij er maar nog meer op dan....die heb je niet lullo, dus doe nou niet zo stoer want ik ben maar op 2 Nederlandse fora actief, dat is BN en DBB.
                                En ik weet niet of je weleens naar mijn Karma-level kijkt die ik op DBB heb, maar die is toch aardig gevult. Weet je, jij ziet alleen maar de gevechten die ik aanga met knakkers die het allemaal zo goed weten maar van hun hele kuur-leventje een zooitje gemaakt hebben en nu de deur platlopen bij endocrinologen. Die gasten verdraaien ook voortdurend hun woorden en mening. Jammer genoeg voor mij heb ik enige nogal heftige discussies met hen gehad en daarom zien ze me liever gaan dan komen. Maar dat zijn slechts een handjevol van die knakkers, en dan heb je nog de maffe meelopers die de reten van de harde kern voortdurend likken.
                                Maar achter de schermen bij DBB kijk jij niet. Er zijn echt een helehoop gasten die mij wel zien zitten. Zij sturen mij altijd mails, meestal met het advies dat ik mij niet gek moet laten maken en dat ik die mafkezen moet laten lullen.
                                Kijk, dat is de andere kant van het verhaal.
                                Ik ben ook actief op Engelse en Amerikaanse sites. Nou, ik kan je vertellen dat het er daar heel wat beter aan toe gaat. Daar heb je niet van die achterlijk alfa-guru's ef van die onvolwassen kindertjes. Daar behandelen ze iedereen op een fatsoenlijke manier.
                                Dbb is het enige forum waar sommigen die het heft in handen hebben mij liever weg hebben.

Dus laat die stomme leugens nou, dat ik op elk forum wordt uitgekotst want stomme verhaaltjes verzinnen kunnen we natuurlijk allemaal hey.

En laten we nu weer even on-topic gaan okay?
                                Want ik wilde het op een wat volwassenere manier met jou uitvechten, door PM's te sturen maar jij moet dan weer zo kinderachtig zijn om ze te posten in dit topic, maw vervuiling.
                                Dus MAX-OT, daar gaat het hier om!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X