Lang trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lang trainen

Hoelang duurt een krachttraining meestal bij jullie?

Ik merk dat ik met een korte training niet zo lekker kapot kan gaan als met een lange training

maar misschien is een korte training van een uur wel veel beter voor de progressie?

40 minuten tot 1 uur als je dan niet kapot bent train je niet snel genoeg en of zwaar genoeg
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

De meesten houden tussen rust en trainingsdagen een kcal verschil van 500,

met 40 minuutjes trainen kan dat verschil toch nooit zo groot zijn?

Anyway, ik denk dat ik het wel ga doen voor de groei, alleen heb ik geen idee of ik m'n voeding er op aan zal moeten passen...

Comment

maximaal 60 seconden tussen elke set kan het natuurlijk echt niet zo lang duren tenzij je heel veel spiergroepen traint op 1 dag

edit: en dan ook tussen bewegingen ook maar 60 seconden hebben om het op te zetten lukt wel als je snel genoeg bent

Comment

Ik train liever iets te lang dan te kort,en ik wil helemaal kapot naar de douche strompelen,om het gevoel te krijgen dat ik wat gedaan heb.Ik neem zeer korte rusten tussendoor zodat ik ook bezig ben met algemene conditie.Supersets ook heerlijk af en toe.Vaak zie ik op de stopwatch ,die ik altijd aanzet 1 uur en 32 minuten staan als ik klaar ben haha.Ik begin wel rustig met een serie buik oefeningen,dus dat zit er ook bij.

Comment

Iets meer dan een uurtje in totaal. 15 min cardio als warmup 45 - 55 min krachttraining. En dan neem ik denk ik nog relatief veel rust tussen mijn sets, dus gaat in de toekomst nog wel sneller als ik wat sterker ben en meer conditie heb.
            I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Als ik binnenkom, 5 a 10 minuutjes op de crosstrainer als warming up. Daarna ben ik tussen de 3 en 5 kwartier bezig ongeveer. Als ik alleen ga vaak 3 kwartier a een uurtje. Met zijn tweeën dus ongeveer 5 kwartier. Vind alleen trainen overigens fijner alleen af en toe met een vriend of met m'n zwager vind ik ook een zeer leuke sociale bezigheid.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ongeveer 1 uur, als ik lekker in de flow zit 75 min..

Ik heb lak aan die 40min regel, ik hou ervan om lekker lang te trainen. Misschien niet de optimale manier, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. 40min training vind ik te kort, dan heb ik het gevoel dat ik niks gedaan heb.
                Failure is your friend

Comment

1uur 20 minuten

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                    40 minuten tot 1 uur als je dan niet kapot bent train je niet snel genoeg en of zwaar genoeg
                    moet je eens goed luisteren.
                    als je je gewichten in de lucht gooit als een wilde aap dan zal je nooit tot moeilijk spieren ontwikkelen.dus zwaaien heeft geen zin.
                    ik zal je uitleggen hoe het moet.
                    ga op schouder breete staan en breng rustig die gewicht naar je toe en blijf door ademen houd het gewich even 5sec vast en weer rustig laten zakken en herhaal dit +/- 10x.
                    doe dit trouwens bij alle oefeningen zo, blijf rustig doe het rustig aan dan zul je spieren ontwikkelen en dan zullen ze groeien. en eet genoeg eiwitten en eet verder gezond drink veel water. vermeid suikerhoudende dranken en koekjes e.d.
                    dan zal je naar een paar week resultaat zien.
                    o ja en nog een tip. als je het rustig aan doet zul je (gezonde)pijn krijgen maar laat je je hier door niet weerhouden. maar voer je oefeningen mooi en rustig uit.
                    Bulletje

Comment

Originally posted by bulletje View Post
                      moet je eens goed luisteren.
                      als je je gewichten in de lucht gooit als een wilde aap dan zal je nooit tot moeilijk spieren ontwikkelen.dus zwaaien heeft geen zin.
                      ik zal je uitleggen hoe het moet.
                      ga op schouder breete staan en breng rustig die gewicht naar je toe en blijf door ademen houd het gewich even 5sec vast en weer rustig laten zakken en herhaal dit +/- 10x.
                      doe dit trouwens bij alle oefeningen zo, blijf rustig doe het rustig aan dan zul je spieren ontwikkelen en dan zullen ze groeien. en eet genoeg eiwitten en eet verder gezond drink veel water. vermeid suikerhoudende dranken en koekjes e.d.
                      dan zal je naar een paar week resultaat zien.
                      o ja en nog een tip. als je het rustig aan doet zul je (gezonde)pijn krijgen maar laat je je hier door niet weerhouden. maar voer je oefeningen mooi en rustig uit.
                      Hij bedoelt toch rust tussen de sets ezel.

5 sec vasthouden hoe kom je erbij..

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                        Hij bedoelt toch rust tussen de sets ezel.

5 sec vasthouden hoe kom je erbij..
                        Dit was een TROLLOLOLOL beste jongen
                        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

En waaraan zie je dat?

Comment

beter blijven de trolls in het bos

Comment

tussen de 1uur en 1:30 uur.
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X