Kort en zo intensief mogelijk met flink wat volume doe ik lekker atm. half uur tot 40 minuten.
Lang trainen
Collapse
X
-
Ik ben 50/60 minuten bezig met fullbody en daarna nog 10/15 minuten hardlopen.
Ik vind het wel zwaar verrot dat ik niet dood ben na de training.. Ik fiets wel langerzamer naar huis omdat ik niet echt kracht meer heb, maar ik kan het niet dood/pijnlijk/helemaal naar de klote noemen En bij de sets heb ik bij de 3e set en de laatste 4/5 herhalingen echt wel dat ik niet meer kan qua gewicht."Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"
Comment
-
'harder' trainen is niet per definitie beter.. Als hij hier voldoening uit haalt een vooruit gaat is er toch niets aan de hand? Of ben je dat niet met me eens? Als hij werkelijk een uur staat te kloten gaat hij ook niets vooruit. Soms wat langer rust tussen je oefeningen zorgt ervoor dat je wat meer kan pakken qua gewicht, elke methode heeft z'n voordelen.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Heb ik ook. Ik zit weer in de opstart jojo. Half jaartje geen gym gezien door verhuizing. En ga zo hard nu.
Kan er wel meer opgooien maar dan kan ik de oefening niet goed uitvoeren.
Gooi er dan maar vaak gewoon nog een setje extra tegen aan.
Of ga het leeg gooien door elke gewicht 7x te doen tot ik aan het enkele plaatje zit. En gewoon niks meer omhoog krijg.
Vorige week was helemaal wreed. Door werktijden en drukte kon ik in de ochtend alleen borst, schouders doen. Ging s'avonds terug om triceps te doen.
Och weet je wat gewoon nog ff licht borst en schouders en dan vet triceps. Gewoon hele repertoire gewoon vet hard afgewerkt. Bezig met schouders. Werd door de klok wakker geschud, Dude TRICEPS!!! Ze gaan sluiten.
Zelfde geintje flikte ik 2 dagen later met rug, biceps en buik,
Resultaat? Ik pas na 8 weken, met mijn armen, niet meer in sommige overhemden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-