Om de maand?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Om de maand?

hier ben ik alweer
    maar ik wil zeker zijn van mijn programma's hé

is het te kort om elke maand je schema te veranderen dus andere oefeningen nemen? of zou je moeten 2 maanden nemen?

Vind een maand erg kort, een schema moet ook wel de kans krijgen om te gaan werken.
    Meestal wordt aangeraden om iedere 6-8 weken van schema te veranderen. Ga je echter als een speer op een bepaald schema kan een week of 10 ook wel hoor.
    Wat je ook kunt doen als je heel lekker gaat is alleen de volgorde van de oefeningen veranderen, dat geeft ook alweer een nieuwe impuls.
    Zou dat wel maar 1 keer doen en daarna toch ook weer de oefeningen aanpassen.  

Comment

Ik begin ieder 4 tot 6 weken aan een ander schema...

Comment

Ik vind een week of ook wel het matje.

Eigenlijk moet je kijken naar de voorderingen die je op een schema maakt. Zodra deze beginnen af te nemen is het weggegooide energie om er mee verder te gaan.

Beter wat kleine aanpassingen zodat de vooruitgang weer op 100% zit als een schema "uitmelken"
        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Ik zelf verander vaak de volgorde van de oefening en moet eerlijk zegge dat ik de volgende ochtend toch meer spierpijn heb als anders dus voor mij werkt dat erg goed tuurlijk licht het voor iedereen anders en is het moeilijk te zegge je moet denk ik zelf kijken wat je lekker vind werken maar 1 maand met 1 schema is erg kort zoals Shannasse zei kan je makkelijk om de 10 weken wisselen
          It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

ik heb al sinds het begin 1 dezelfde schema gemaakt en als ik daagjes heb dat ik denk ik wil nog ff een andere oefening doen dan doe ik die gewoon ....

Greetzzz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X