Dag vrolijke mensen! Sommige van jullie zullen misschien mijn naam nog wel herinneren maar voor de meeste van jullie ben ik nieuw! Mocht je benieuwd zijn, volgens mij heb ik mij ooit eens voorgesteld op dit forum (lang geleden).
In ieder geval, na terug te zijn van weg geweest (ivm persoonlijke situatie) wil ik weer langzaam mijn lichaam laten wennen aan inspanning! Het is een hele tijd geleden (jaren) en ben inmiddels een aantal kilotjes spiermassa kwijtgeraakt en heb daar wat pondjes vet voor terug gekregen! Maar dit gaan we weer omdraaien! Nu wilde ik rustig aan beginnen met een Full Body schema om mijn spieren en pezen weer wat te laten wennen en ik wilde graag jullie mening weten!
Full Body Fitness Schedule (week 1 - 6)
Legs: Legpress 45 degree 3x 10 rep.
Chest: Benchpress flat 3x 10 rep.
Back: Close-grip lat pulldown 3x 10 rep.
Shoulders: Military Press 3x 10 rep.
Biceps: Barbell Curl 3x 10 rep.
Triceps: Dips 3x 10 rep.
Abs: 2x 25 reps.
Wat vinden jullie van dit schema voor 3 maal per week voor de komende 6 weken. Werk momenteel (2,5 jaar inmiddels) op de taxi met zeer onregelmatige diensten en dus ook zeer onregelmatige eettijden en slaaptijden. Dit zal binnen nu en een jaartje wel weer verleden tijd zijn! Lang leven de regelmaat!
Mvg,
Natox!
In ieder geval, na terug te zijn van weg geweest (ivm persoonlijke situatie) wil ik weer langzaam mijn lichaam laten wennen aan inspanning! Het is een hele tijd geleden (jaren) en ben inmiddels een aantal kilotjes spiermassa kwijtgeraakt en heb daar wat pondjes vet voor terug gekregen! Maar dit gaan we weer omdraaien! Nu wilde ik rustig aan beginnen met een Full Body schema om mijn spieren en pezen weer wat te laten wennen en ik wilde graag jullie mening weten!
Full Body Fitness Schedule (week 1 - 6)
Legs: Legpress 45 degree 3x 10 rep.
Chest: Benchpress flat 3x 10 rep.
Back: Close-grip lat pulldown 3x 10 rep.
Shoulders: Military Press 3x 10 rep.
Biceps: Barbell Curl 3x 10 rep.
Triceps: Dips 3x 10 rep.
Abs: 2x 25 reps.
Wat vinden jullie van dit schema voor 3 maal per week voor de komende 6 weken. Werk momenteel (2,5 jaar inmiddels) op de taxi met zeer onregelmatige diensten en dus ook zeer onregelmatige eettijden en slaaptijden. Dit zal binnen nu en een jaartje wel weer verleden tijd zijn! Lang leven de regelmaat!
Mvg,
Natox!
Comment