Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Dag allemaal

zoals jullie zien ben ik nieuw, en zal dus ook een korte intro geven over mezelf.
    ik ben jaren lang die ene dunne jongen geweest zonder armspieren, en ik wil dit veranderen.
    ik denk dat de kans nu goed is omdat het geen zomer meer is en ik niet zo dom ben om te geloven dat je in een paar weken al gespierd kan zijn.

mijn doelen zijn dus ook om met de volgende zomer zeker een buikspieren wil hebben, omdat ik dit ook eens wil mee maken en ik schaam me voor me armspieren
    ik hoop dus ook dat ik hier geholpen kan worden

bedankt alvast

Welkom nieuweling,

Wat heb je tot jouw beschikking? Heb je een sportschool abonnement? Heb je thuis dumbbells?

Comment

Welkom!
      Wat zijn je statistieken(leeftijd lengte gewicht vetpercentage)?
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

ik heb thuis 2 dumbells tot 12kg waarmee ik een beetje train met pushups en optrekken en situps. verder heb ik niks

Comment

ik ben 1,75m en 68kg, vet procent weet ik niet sorry, nooit gemeten.

Comment

Welkom op het forum! Als je 68kg bent bij 1.75 kun je nooit heel mager zijn lijkt me, of je moet wat vet hebben op je buik etc. en wel dunne armpjes hebben. Als je de stickies hier doorleest, zul je waarschijnlijk snel meer te weten komen over manieren van trainen en eten etc. .

Veel succes met je doel, en dit is inderdaad een mooi moment om te beginnen . Verwacht echter niet dat je volgende zomer meteen een beest bent ofzo, het duurt nou eenmaal lang, maar als je goed je best doet zul je een mooi verschil zien!

Comment

Welkom op het forum

Om een goed uitziend lichaam te krijgen kun je het beste je hele lichaam gaan trainen. Zo krijg je mooie verhoudingen, en benentraining stimuleert ook de rest van je groei. Of buikspieren zichtbaar zijn is voornamelijk afhankelijk van je vetpercentage, daarvoor zul je een voedingsschema moeten opstellen.

Gelukkig is veel werk al voor je gedaan, in dit topic vind je een beginnersschema waarmee je met 3x in de week een uur je hele lichaam traint. Ook staat er een handleiding voor het maken van je eigen voedingsschema, helemaal aangepast aan jouw situatie en behoeften.

Veel succes met het inlezen en natuurlijk met trainen!
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ik wil met aankomende zomer graag wel gespierd worden, alleen zeg jij dat het niet gaat lukken
                denk je dat shakes en creatine mij sneller gespierd kunnen krijgen? mijn moeder denkt dat dit gevaarlijk is, ik zelf ook wel een beetje, maar ik heb het er wel voor over. ik wil het zo clean en naturel mogelijk doen. ik heb een vriend en die zit ook aan de shakes, hij zegt dat je er snel breed van word

Comment

Originally posted by nieuweling View Post
                  ik wil met aankomende zomer graag wel gespierd worden, alleen zeg jij dat het niet gaat lukken
                  denk je dat shakes en creatine mij sneller gespierd kunnen krijgen? mijn moeder denkt dat dit gevaarlijk is, ik zelf ook wel een beetje, maar ik heb het er wel voor over. ik wil het zo clean en naturel mogelijk doen. ik heb een vriend en die zit ook aan de shakes, hij zegt dat je er snel breed van word
                  nope zal weinig verschil maken je moet flink eten
                  goed rusten en hard trainen

er is geen manier om snel breed te worden zonder dat d tekst hierboven van toepassing is
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Shakes en andere supplementen zijn niets anders dan een toevoeging aan goede voeding. Zonder goede voeding schiet je ook weinig op met shakes. Breed en gespierd worden doe je van stevig trainen en goed eten.

Shakes zijn dus geen magische goedjes waar je ineens spieren van krijgt. Eiwitshakes dienen er voor om snel eiwitten binnen te krijgen, bijvoorbeeld om spieren snel te laten herstellen na een training. Whey shakes worden bijvoorbeeld gemaakt van melkwei, dit is een restproduct van kaasproductie. Niets vreemds aan dus. Misschien dat je je moeder kunt laten meelezen als je op den duur eiwitsupplementen wilt gaan gebruiken?

Comment

sorry maar wat bedoel je precies met dat spierherstel en shakes bij training? dat snap ik even niet

Comment

sorry maar wat bedoel je precies met dat spierherstel en shakes bij training? dat snap ik even niet
                        Door het trainen zorg je voor miniscule scheurtjes in de structuur van de spier. Spieren repareren deze "schade" tijdens de herstelfase. Ze repareren echter niet alleen: ze zorgen dat de spier groter en sterker wordt zodat deze aangepast wordt aan de belasting. Voor dat groter en sterker worden heb je eiwitten nodig, deze eiwitten kun je uit voeding halen eventueel aangevuld door supplementen.

Comment

oke mooie uitleg en waaruit kan ik dit eiwit precies halen? en hoeveel eiwit ben ik nodig?

Comment

Dat staat in dat topic wat ik eerder genoemd had. Daar staat echt veel informatie in, meer dan je in 100 vragen kunt stellen

Maar even zonder dollen: inlezen is erg belangrijk, want alleen zo kun je een goed plan trekken. Het zou toch jammer zijn als je maar een beetje zou gaan aanklooien en zo tijd en moeite zou verspillen?

Comment

ik heb gelezen en ik zie dus dat ik 2gr eiwit per lichaamsgewicht moet nemen. ik moet dus 140 gram eiwit eten. ik heb even gerekend en ik eet per dag 180 gram eiwit.
                              mijn onderhoud is ongeveer 3000 kcal, als ik 2gr per lichaamsgewicht neem dan moet ik wel erg veel carbs en vetten eten.
                              hoe heb jij jouw verdelingen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X