Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik ben 1,75m en 68kg, vet procent weet ik niet sorry, nooit gemeten.

Je onderhoud kan nooit 3000kcal zijn, nouja kan misschien wel, maar waarschijnlijk is het lager. Begin eens maandje met ongeveer 35 kcal per kg, dus 2400 kcal. Neem je lekker 200 gram eiwit, 80 gram vet, 175 gram koolhydraten. Nu even mooi schema maken en hier posten. Info staat in stickies, succes!

Trouwens, hoe oud ben je?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
      ik ben 1,75m en 68kg, vet procent weet ik niet sorry, nooit gemeten.

Je onderhoud kan nooit 3000kcal zijn, nouja kan misschien wel, maar waarschijnlijk is het lager. Begin eens maandje met ongeveer 35 kcal per kg, dus 2400 kcal. Neem je lekker 200 gram eiwit, 80 gram vet, 175 gram koolhydraten. Nu even mooi schema maken en hier posten. Info staat in stickies, succes!

Trouwens, hoe oud ben je?
      200 gram eiwit is 60 gram meer als 2 gr per lichaamsgewicht, is dit niet iets teveel?
      moet ik ook eiwit van plantaardig eiwit tellen? en moet ik mijn eiwitten over maaltijden verdelen? ik had gelezen dat je 30 gram eiwitten per maaltijd kan opnemen

gr. nieuweling

Comment

Hoe oud ben je?

Bekijk trouwens gewoon eetschemas van andere mensen om te kijken hoe het moet en lees de stickies. Je oogt een beetje lui

Comment

ik ben 22 jaar. ik heb gekeken naar andere eetschemas maar ik kom er niet uit.

Comment

Je kan op zn minst wat proberen toch?

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
              Je kan op zn minst wat proberen toch?
              2 gr x bw is voor mij 140 gr. eiwitten.

het probleem is als ik dit doe, dat ik dan erg veel carbs en vetten moet nemen om aan mijn onderhoud van 3000 kcal te raken.

ik denk dat 2 gr ook genoeg is maar dit maakt het wel lastig...

Comment

Nogmaals:

Comment

Doe nou even niet eigenwijs en stel een eetschemaatje op, E/K/V kun je gewoon op internet vinden, zet het hier neer, dan helpt iedereen je vanzelf verder. Doe je dat niet, houdt de hulp vanzelf op. Er wordt hier wel verwacht dat je er zelf de nodige nergie insteekt.....

Comment

okee mijn eetschema is als volgt;

8u: brinta
                    10u: brood met pindakaas en een shake
                    13u: rijst met kip
                    16u: rijst met kip
                    18u: rijst met kip en groente
                    voor het slapen kwark en caseine zodat ik geen spiermassa verlies tijdens het slapen. (iets met katabole stand? ik had dit gelezen op het internet)

Comment

Nu nog de E/K/V en kcal waarden erbij, en het begint ergens op te lijken.

Comment

Originally posted by nieuweling View Post
                        2 gr x bw is voor mij 140 gr. eiwitten.

het probleem is als ik dit doe, dat ik dan erg veel carbs en vetten moet nemen om aan mijn onderhoud van 3000 kcal te raken.

ik denk dat 2 gr ook genoeg is maar dit maakt het wel lastig...

2 gram is genoeg als je niet sport of iig weinig doet aan beweging.
                        Als je wil groeien door intensief te gaan krachttrainen heb je meer nodig om optimnaal te groeien en te presteren.

Je zal snel richting de 3 gram gaan per kilo lichaamsgewicht.

Als je heel veel koolhydraten en heel veel vetten tegelijk gaat nemen en weinig eiwitten dan zal je veranderen in een bol vet.

Begin anders met een evenredige verdeling van de EKV en start daarmee. De hoeveelheden liggen dan iig in de buurt van wat optimaal is.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by nieuweling View Post
                          okee mijn eetschema is als volgt;

8u: brinta
                          10u: brood met pindakaas en een shake
                          13u: rijst met kip
                          16u: rijst met kip
                          18u: rijst met kip en groente
                          voor het slapen kwark en caseine zodat ik geen spiermassa verlies tijdens het slapen. (iets met katabole stand? ik had dit gelezen op het internet)
                          Als je casseĂŻne hebt, neem dan voor het slapen alleen de casseĂŻne. De kwark mag je een paar uurtjes eerder nemen dan.
                          Tussen 1800uur en het slapen gaan mis ik nog een maaltijdje.

Wat je gaat eten is wel helemaal BB, rijst met kip. Wissel ook eens af met vis en eieren. Of neem bij je ontbijt een paar eieren, je hebt de vetten en eiwitten nodig.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke duidelijk! maar die 140 gram ( lichaamsgewicht x 2 gr. ) is wel het minimum voor eiwitten voor spiergroei??

Comment

Het is geen exacte wetenschap, maar minder zou ik niet nemen. Mag ook best wel wat meer zijn.

En inderdaad even hoeveelheden en EKV verhouding erbij, effe doorpakken nu!

Comment

bedankt voor alle hulp, maar ik ga wintrol nemen, een goede vriend van me kwam ermee en hij zei dat het erg effectief is, samen met eiwit shakes groei je hard en dat heb ik gezien ook !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X