Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nieuweling View Post
    bedankt voor alle hulp, maar ik ga wintrol nemen, een goede vriend van me kwam ermee en hij zei dat het erg effectief is, samen met eiwit shakes groei je hard en dat heb ik gezien ook !!
    Wintrololololol?

Ik hoop dat je weet wat je doet, maar ik betwijfel het.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Het lijkt me een ontzettend goed idee om anabole steroiden (=winstrol) te nemen inderdaad. Misschien koopt je moeder ze wel voor je? Je vond creatine en eiwitten eng, maar steroiden zijn ok?
      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
        Misschien koopt je moeder ze wel voor je?
        Bij de Etos, jaja.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ik hoop niet dat jullie mij verkeerd begrijpen, maar mijn vriend zei dat hij er zeker van was dat dit mij goed zal helpen. en ik aan mijn vriend dat hij er mooi groot op is geworden, dat wil ik ook.

gr. nieuweling

Comment

ik hoop niet dat jullie mij verkeerd begrijpen, maar mijn vriend zei dat hij er zeker van was dat dit mij goed zal helpen. en ik aan mijn vriend dat hij er mooi groot op is geworden, dat wil ik ook.

gr. nieuweling

Nieuweling.... Super dat je ervoor wilt gaan en zo te zien wil je er echt je best voor doen... maar wat valt het me toch op dat mensen snel groot willen worden. Zo ook jij. Het beste is goed regelmatig te trainen met vooral veeeeel voeding. Vergeet het snel groot worden.
            Ik ben inmiddels al 17 jaar aan het trainen en ik zeg zeker niet dat het zolang geduurd heeft maar je moet er toch zeker 2 jaar voor uit trekken wil je goed wat verschil gaan zien. De basis neerzetten is zo belangrijk!
            Dus houd vol!! en vergeet een beetje dat je dit bereikt in een half jaar. Je zal echt wel snel verschil gaan zien maar waarschijnlijk niet wat jij wilt. Het is dus het voornaamste om vol te houden. Velen die zich aanmelden bij de sportschool zijn snel weer weg omdat ze geen reslutaten (of niet genoeg zien). Jij natuurlijk niet... jij gaat ervoor!
            Veel geduld en succes met trainen!!
            kleine mannetjes worden groot.

TRAIN AS YOU FIGHT

Comment

ik weet dat het lang duurt om een goed lichaam te krijgen en daar ben ik van bewust alleen wil ik toch de snelle weg nemen om de fysiek waar ik naar streef vast te houden.
              ik ga dus ook goed aan de slag met training (armen, borst, schouders) en eten (shakes en veel brood/rijst).
              ik denk dat het mij dus ook wel gaat lukken.
              ik heb al voor 6 weken (begreep ik) wintrol gekregen en ga daarmee volgende week aan de slag

maar die 140 gram ( lichaamsgewicht x 2 gr. ) is wel het minimum voor eiwitten voor spiergroei??

Comment

ik weet dat het lang duurt om een goed lichaam te krijgen en daar ben ik van bewust alleen wil ik toch de snelle weg nemen om de fysiek waar ik naar streef vast te houden.
                ik ga dus ook goed aan de slag met training (armen, borst, schouders) en eten (shakes en veel brood/rijst).
                ik denk dat het mij dus ook wel gaat lukken.
                ik heb al voor 6 weken (begreep ik) wintrol gekregen en ga daarmee volgende week aan de slag

maar die 140 gram ( lichaamsgewicht x 2 gr. ) is wel het minimum voor eiwitten voor spiergroei??
                Als je anabolen neemt dan zou ik zelf ook alleen maar armen, borst en schouders trainen. Vergeet de buik niet he!

Train hard or go hormone

Comment

Faal

Wil je niet ontmoedigen ofzo, maar ga niet naar je vrienden luisteren wat voor hun het "wondermiddel" schijnt te zijn, want hier kun je flink op gaan vallen,

Ieder lichaam is anders, elk lichaam werkt anders, verschillende bouw etc etc

Meesten tussen ons hebben minstens een half uur (terwijl ze ondertussen wel keihard doortrainen) research gedaan naar voeding, training, verschillende methodes van trainen, hoe en wat het met je lichaam doet en hoe het werkt.

Dus nogmaals, wees bereid om hier veel tijd mee bezig te zijn als je wilt bereiken wat jij voor ogen hebt.

Comment

gr. nieuweling

Je bent wat bang voor eiwitten, maar misbruiken van medicijnen waarmee je je lever kapot maakt dan weer niet....hmmm.

Jongen je weet niet waar je mee bezig bent en waar je aan begint.
                    Laat je niet van alles wijsmaken en meeslepen in de gekte om maar aan de verboden medicijnen te gaan ztten.

Winstrol is erg toxisch voor je lever, je weegt minder dan 70kilo en begint net te trainen, dan heb ik ook nog het idee dat je verkeerd gaat trainen en je voeding zal ook niet optimaal zijn.

Dit gaat niks worden geloof mij.
                    Ik loop al wat langer mee in de sport en heb alles al gezien en meegemaakt.

Ik ben niet tegen gebruik van anabolica, maar wel tegen onwetend gebruiken en misbruiken van het spul door jongetjes die net beginnen en binnen een half jaar meer willen bereiken dan mogelijk.

Neem maar van mij aan, het zal niet goed gaan!
                    Je zal over enkele maanden ws al stoppen met trainen omdat het allemaal toch niet gaat zoals je verwacht.

Ga naturel trainen en goed eten, je kan in een jaar tijd gewoon 10 kilo zwaarder worden zonder spullen te misbruiken. Plus je krijgt een veel mooiere fysiek als je het goed en naturel doet en een foutje in de training schema's zal ook geen dramatische gevolgen hebben als je naturel traint.

ps, naast het grote gevaar voor je lever, je zal ook flinke last krijgen van je aanhechtingen en pezen die niet zo hard zullen groeien als je spieren. Je gaat ze dus kapot trekken. Dat kan binnen 2 maanden gebeurd zijn als je nu gaat gebruiken.

Wees wijs, denk er goed over na.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus dude, deze mensen die hier tegen je hebben gesproken weten wss 10000000x zoveel als die vriend van je. Luister gewoon naar wat er hier in dit topic gezegd wordt en niet naar die "brede" vriend van je.
                      Building to a better me

Comment

Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Marnop.
                        Hou je verre weg van Anabolen je bent nog jong. Het is het risico niet waard.
                        Te veel gezondheidsrisico`s.

Comment

oke ik heb alles gelezen, en heb een vraag,

waarom is 6 weken wintrol slechter als ieder weekend zuipen ?

Comment

omdat alcohol toch iets minder toxisch is voor je lever dan de stof die aan winstrol gekoppeld is om het de maag te kunnen laten passeren.
                            Alcohol geeft minder schade aan je lever, wat dus ook weer te herstellen is.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hmm mja ik heb het al gekocht :s beetje zonde van t geld, ga t gewoon proberen dan 6 weekjes kan toch niet zóveel kwaad lijkt me??
                              ik eet al wel veel dus dat zit goed, trainen zit ook wel goed als ik een beetje bij de stickies kijk toch ??

gr nieuweling

Comment

hmm mja ik heb het al gekocht :s beetje zonde van t geld, ga t gewoon proberen dan 6 weekjes kan toch niet zóveel kwaad lijkt me??
                                ik eet al wel veel dus dat zit goed, trainen zit ook wel goed als ik een beetje bij de stickies kijk toch ??

gr nieuweling

.....
                                Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X