Hallo allen, ik ben nieuw en wil me voorstellen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kijk das een mooi antwoord bedankt
    biceps zeg je? wat is goed voor biceps dan want ik weet wel dat curls goed zijn maar heb je nog meer?

Comment

niet echt, als je je rug traint pak je ook je biceps maar niet echt

ik zou voor je biceps een schema van zoiets pakken
      bicep curl 3 setjes van 10
      hammer curls 3 setjes van 10
      concentration curls 3 setjes van 12

youtube ze maar als je niet weet hoe ze moeten
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Begin maar eens met het lezen van de zomersticky.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by nieuweling View Post
          hoe krijg ik zsm een goede borst en sixpack? de rest train ik later wel als aankomende zomer klaar is. ik wil ook een keer shinen op het strant.
          Waarom wil je je benen niet trainen dan?
          Is je grootste spiergroep, je groeit veel harder als je die ook lekker aanpakt.
          Persoonlijk zou ik een jongen op het strand met een brede borst, een sixpack en luciferstokjes nogal lachwekkend vinden.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            Waarom wil je je benen niet trainen dan?
            Is je grootste spiergroep, je groeit veel harder als je die ook lekker aanpakt.
            Persoonlijk zou ik een jongen op het strand met een brede borst, een sixpack en luciferstokjes nogal lachwekkend vinden.
            lol? je groeit het hardst als je je benen traint?
            vertel..

Comment

ik denk dat er meer bedoeld wordt dat het er niet uit ziet...

2 spillepootjes onder een getraind boven lijf!!

je moet wel in verhouding trainen, een full body training is dan ook beter dan je richten op die 2 groepen waarmee jij je beachlook wilt krijgen!!

(handig al die stickies, ik heb ze al groten deels gelezen en er staat een *BOM* aan informatie)

Comment

lol? je groeit het hardst als je je benen traint?
                vertel..
                dat is zeker waar.
                en voor mij klinkt het ook logisch.
                je lichaam vindt het niet fijn als het te veel uit balans raakt, dus als de ene spiergroep veel sterker wordt dan de ander zullen de sterkere spiergroepen steeds minder hard groeien om de balans weer wat terug te brengen, zover dat kan tenminste.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik zit op voetbal, en daar train ik al mijn benen goed genoeg, ze zijn altijd vol gepompd.

en ik zou graag bewijs willen zien dat je benen zorgen dat je bovenlichaam harder groeit, vind het maar een raar verhaaltje

Comment

Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

ik zit op voetbal, en daar train ik al mijn benen goed genoeg, ze zijn altijd vol gepompd.

en ik zou graag bewijs willen zien dat je benen zorgen dat je bovenlichaam harder groeit, vind het maar een raar verhaaltje
                      zat ook op voetbal en weet zeker dat ik grotere benen had dan jij nu toen ik van voetbal afging.

ik hoop voor je dat ze je strax geen reiger gaan noemen. met zulke minibenen.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Voetbal is genoeg voor dikke benen.

Sixpack krijg je door 1000x crunches te doen per dag.

Gewoon iedere minuut wanneer je tijd hebt, goed voor de chickiez jwz abs alles.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

kijk en dan vraag ik om bewijs over dat als je je benen traint dat je groter word.. maar dan weet niemand zich meer te verdedigen en plaats je zulke plaatjes of zoiets ik ben niet zo dom hoor

Comment

Niemand weet zich te verdedigen omdat JIJ ALLES HOORT TE WETEN ALS JE DE ZOMERSTICKIE LEEST, AL JE VRAGEN ZULLEN BEANTWOORD WORDEN.

Geduld of gewoon echt een troll.. 68 kilo op 1.75 ongetraind is niet mager, lijkt me eerder richting een mollig iemand gaan. Was zelf 62 kilo voor ik ging trainen.

Comment

kijk en dan vraag ik om bewijs over dat als je je benen traint dat je groter word.. maar dan weet niemand zich meer te verdedigen en plaats je zulke plaatjes of zoiets ik ben niet zo dom hoor
                              domme mensen krijgen domme plaatjes?

maar als je dan toch intelligent genoeg bent had je dit topic wellicht al gelezen?
                              http://forum.bodynet.nl/trainingssch...rmoonpiek.html
                              Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

eey nieuweling...

http://www.youtube.com/watch?v=qBRG4...layer_embedded

.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X