Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hierbij het volledige overzicht van de full body hix training/high power excentric training na mijn eerste post (hix training??) : graag adviezen en eventuele ervaringen met mijn schema.
Mij lijkt het niet veel. Weinig volume en geen gebruik van hoge gewichten, 70% is niet erg hoog. Je vermoeit jezelf op die manier voor op een setje wat 30sec. later komt. Kies dan: Of volume, of intensiteit of er tussenin, maar niet iets wat het helemaal niet is.. Liever basic houden en bijv. 5x6 oid gebruiken, beginnen in week 1 met een gewicht wat je 8x aankan maar 6hh mee doet (5 setjes zelfde gewicht), week erop 2,5kg erbij, week erna weer.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
@adon1s Mij lijkt het niet veel. Weinig volume en geen gebruik van hoge gewichten......
dat zal best maar met deze training spreek je wel alle spiervezels in de spier aan om te gaan werken bij normale massa training 5x6 word je spieren maar kort, maar wel hevig belast dat ben ik met je eens. maaaar door de langzame negatieve uitvoering worden de diep onderligende spieren ook aangesproken die normaal nog slapend zijn als je begrijpt wat ik bedoel... deze training is ook bedoel om tussen een massa schema door te doen om de spier weer een andere prikkel te geven maar jij als adon1s weet daar alles van natuurlijk
hierbij het volledige overzicht van de full body hix training/high power excentric training na mijn eerste post (hix training??) : graag adviezen en eventuele ervaringen met mijn schema.
sportieve groet,
dave
Haha Dave,
je hebt de naam van je eigen systeem aangepast zie ik. Mooi man, ziet er goed uit, cool!
Ik zal later even de doc's openen en bekijken.
Mag ik je uitnodigen om ze elders een keer te plaatsen om ze te laten uitproberen?
(ik mag het niet via PM vragen)
wat is het doel wat men met deze trainingen tracht te bereiken? Het vergroten van de maximale kracht, maximale hypertrofie, spieruithoudingsvermogen toe laten nemen??
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
@marnop , graag zelfs ! ik ben nog echt wel een no-no op dit forum , ik heb mij vandaag pas aangemeld dus ' het forum taaltje' alle afkortingen enzo heb ik nog niet helemaal door
@marnop , graag zelfs ! ik ben nog echt wel een no-no op dit forum , ik heb mij vandaag pas aangemeld dus ' het forum taaltje' alle afkortingen enzo heb ik nog niet helemaal door
haha dat went vanzelf hoor.
Blijf wel gewoon posten hier ik denk dat je zelf nog veel zal bijleren en wij...ehhh de leden van bodynet wellicht van jou.
Ik heb je net gemaild.
ow, geef Dynobet even een reactie als je wil, wat is je beoogde doel van de training.
Deze training heb ik gemaakt als variatie op je normale training het is niet gebaseerd op massa aanmaken maar puur je spier een andere prikkel te geven, die prikkel roept door de negatieve herhalingen uit te voeren de slapende spiervezels op en aan te sporen te gaan werken. Waardoor je ook wel het aftherburn effect ontstaat
Het anders prikkelen van de spier is voor mij geen doel opzich. Er moet een echt doel zijn zoals aanmaak spiermassa, kracht vergroten, spieruithouding vergroten. Zoals men kan lezen is het iig niet het aanmaken van spiermassa..
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment