Potjankoffie ik ben absoluut niet bekend met het fitnessconcept en heb samen met een paar maten een schema proberen te creeren. Deze zijn gewoon helemaal gek geworden en roepen allemaal tegenstrijdige factoren vanaf internet tegen elkaar. zodra ik een conclusie trek m.b.t. een trainingsschema uit de "adviezen",, eindig ik als een peesloze kwal, of als downpatient
Het is zo weinig gevraagd, maar ze slaan compleet door.
Ik wil gwn een paar kilo'tjes aankomen. simpel als dat. spier of vet maakt me niet eens veel uit, als het maar lekker evenredig verdeeld over mijn lichaam.
Ik heb geen problemen met mezelf, ik wil gwn ietsje zwaarden en lekker trainen, ik weeg 66 kilo en ben 1,74 met een vet percentage van 18% dacht ik
het hoeft van mij niet speciaal, ik train gewoon lekker thuis met een halter bankje, halter en dumbells... het liefst "Full body" 2 of 3 keer per week
dankzij die rasgladiolen train ik al 2 maand lang als het volgt:
elke maandag, woensdag, vrijdag
elke oefining behalve buik, 6 x zoveel mogelijk kilo's
Incline press
Bank drukken
Flyes
Biceps, dumbell horizontaal
biceps, dumbell verticaal
military press
front raise
chrunch(schouders omhoog)
dumbell raise(leunend voorover gebogen)
Opstaan met halter in nek/schouders
en straith back deadlift dacht ik, maar die is echt niet leuk
2x 45 sec hovering,( middel en beide zijden )
sit ups
oowja ook dit eet schema hoort erbij:
Eet zoveel mogelijk, + elke ochend en avond een shake met als inhoud:
glas melk
2 rauwe eieren
half pak saroma pudding
half pak slagroom
2 scheppen van die eiwitten uit pot (whey)
Nogmaals ik wil gwn lekker trainen, geen paniek, geen extreme dingen gewoon effectief en gezond wie heeft tijd voor het creeren van een simpel eet/train schema...
Het is zo weinig gevraagd, maar ze slaan compleet door.
Ik wil gwn een paar kilo'tjes aankomen. simpel als dat. spier of vet maakt me niet eens veel uit, als het maar lekker evenredig verdeeld over mijn lichaam.
Ik heb geen problemen met mezelf, ik wil gwn ietsje zwaarden en lekker trainen, ik weeg 66 kilo en ben 1,74 met een vet percentage van 18% dacht ik
het hoeft van mij niet speciaal, ik train gewoon lekker thuis met een halter bankje, halter en dumbells... het liefst "Full body" 2 of 3 keer per week
dankzij die rasgladiolen train ik al 2 maand lang als het volgt:
elke maandag, woensdag, vrijdag
elke oefining behalve buik, 6 x zoveel mogelijk kilo's
Incline press
Bank drukken
Flyes
Biceps, dumbell horizontaal
biceps, dumbell verticaal
military press
front raise
chrunch(schouders omhoog)
dumbell raise(leunend voorover gebogen)
Opstaan met halter in nek/schouders
en straith back deadlift dacht ik, maar die is echt niet leuk
2x 45 sec hovering,( middel en beide zijden )
sit ups
oowja ook dit eet schema hoort erbij:
Eet zoveel mogelijk, + elke ochend en avond een shake met als inhoud:
glas melk
2 rauwe eieren
half pak saroma pudding
half pak slagroom
2 scheppen van die eiwitten uit pot (whey)
Nogmaals ik wil gwn lekker trainen, geen paniek, geen extreme dingen gewoon effectief en gezond wie heeft tijd voor het creeren van een simpel eet/train schema...
Comment