Originally posted by [b
Zoals ik al eerder zei, even wat topics lezen en de schema's en tips vliegen je om de oren.
Je bent niet erg duidelijk in je doelstelling, voor massa en kracht werken normaal gesproken de volgende dingen het best:
- iedere spiergroep 1x per week (groeien gebeurt tijdens rust)
- kort en zwaar trainen, tot je max.
- grote spiergroepen 4 oefeningen, kleine 3.
- 6-10 reps, eventueel tot 12
- combineer bij voorkeur een grote en kleine spiergroep in een training.
- pas op voor schouders, die raken makkelijk overbelast doordat ze bij veel oefeningen meedoen.
In jouw schema staan borst, rug en schouders. Biceps, triceps, benen, kuiten en buik ontbreken. Er mist dus veel meer dan er in staat, dan is het logisch dat zo'n schema niet met gejuich begroet wordt lijkt me...
Ik weet niet wat voor knieblessure je hebt maar weet je zeker dat je helemaal geen beenoefeningen kunt doen? Zijn namelijk hartstikke belangrijk dus als je ook maar iets kan zou ik het zeker doen.
Verder is het natuurlijk zoals Curiosio al zei, als jij er happy mee bent zoals je het doet vooral blijven doen.
Neem wel aan dat je je schema niet voor niets post, je hebt al gezged behoorlijk koppig te zijn maar op ieder commentaar reageren dat je toch je eigen manier het beste vindt schiet niet erg op lijkt me.
In ieder geval succes verder wat je ook doet, ik raad je wel aan op z'n minst wat dingen uit te proberen.
Comment