Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil graag mijn lenigheid verbeteren. Ik ben beginner en wil het de gedurende 6 weken doen. Alleen weet ik niet hoe ik een trainingsschema moet maken(6 weken). Ik ben 18 en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik wil graag mijn lenigheid verbeteren. Ik ben beginner en wil het de gedurende 6 weken doen. Alleen weet ik niet hoe ik een trainingsschema moet maken(6 weken). Ik ben 18 en ik hoop dat iemand me kan helpen.
Dan moet je naar yoga les.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Daar kan ik niks vinden voor een trainingsschema gedurende 6 weken en ook nog eens om mijn lenigheid te verbeteren.
Vertel eens wat jij van plan bent over 6 weken. Dan is het wat makkelijker om jou te helpen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Comment