Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
maja ik doe amper bankdrukken dan heh..ben er niet zo een fan van..Ik vind zelf bankdrukken me zwakke kant,maja ben druk bezig er sterker in te worden door het nu 2 x per week te gaan doen..
Curioso is dit een naieve vraag vergeef me dan
Zijn er bij powerlift wedstrijden ook dopingcontroles??
Ik probeer een schatting te maken wat een mens naturel kan drukken..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 27 2004,15:15)]Er zijn bijna geen controles.
Als je op (inter)nationaal niveau mee gaat draaien wordt het anders maar gewoon op amateur niveau al helemaal niet.
Greets...
en als ze je nou op amateur nivo vet hoge gewichten omhoog zien rossen dan klopt er toch iets niet ?
Als je op (inter)nationaal niveau mee gaat draaien wordt het anders maar gewoon op amateur niveau al helemaal niet.
Greets...
Hehe cool mocht ik dus ooit pliften leuk gaan vinden mag ik er dus best bij snoepen lol.
Hmm dus al die beurten met 200 kilo + zijn waarschijnlijk niet naturel hmm ik zoek verder vind het wel intressant tegen mn verveling wat een mens naturel drukt
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Greets...
en als ze je nou op amateur nivo vet hoge gewichten omhoog zien rossen dan klopt er toch iets niet ?
Dat hoeft natuurlijk niet hè er zijn gewoon ook mensen die vreselijk sterk zijn van zichzelf.
Ik heb ooit een jongen op de sportschool gezien die net 3 maanden trainde, 17 jaar, 75 kilo. Hij zag mij dead-liften en wilde het ook wel leren. Was net begonnen en er zat 100kg op de stang. Geen probleem voor hem....hij is tot 200!!kg gegaan en trok het keurig van de vloer.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment