Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 27 2004,15:42)]Ik doe deadliften 1 maandje nu en ik trek... nu 140 kilo van de vloer gister me record gezet ..vind dat ik zelf goed presteer
Greetzz Â
Hartstikke netjes hoor!
Lekker doorgaan moet je eens kijken waar je op zit tegen de zomer..
squat is bij mij ook niet mijn favo ik doe nu 6weken lang lunge (uitstappen) is voor mij een stuk makkelijker kan met squaten niet diep zakken dan val ik om ik zat op 8x 140 geloof ik
machine (leg press) was 160, 170 6a8
ben pas benen aant trainen sinds 2 maanden
vondt/vindt het altijd saai
Citaat[/b] (been @ Okt. 28 2004,12:46)]squat is bij mij ook niet mijn favo ik doe nu 6weken lang lunge (uitstappen) is voor mij een stuk makkelijker kan met squaten niet diep zakken dan val ik om ik zat op 8x 140 geloof ik
machine (leg press) was 160, 170 6a8
ben pas benen aant trainen sinds 2 maanden
vondt/vindt het altijd saai
Ik doe legg press maximaal 6x 130...Ook vet slap..daarin..Ik ga leg press nu elke dag 1 set doen ze moeten gewoon sterker worden die hoerepoten van me en me kuiten zijn ook om te jankern...Iemand ruilen met mijn benen...
Even een vraag ik denk dat Curioso em wel beantwoorden kan:P
Ik heb nu 5 weken lang 3x per week gebankdrukt en ik sta weer stil erger nog ik ga achteruit
Als ik nu es een week helemaal niks aan mn borst doe en volgende week woensdag mn schema weer oppak zou dit helpen of is dit onzin??
Of moet ik niet zeuren en gewoon doorgaan met dit schema en het als een tijdelijk stapje terug zien wat straks weer veranderd?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment