Rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is met abs lichtjes aangespannen. Als ik volledig aanspan vervormen ze en ziet het er niet mooi meer uit. Weten jullie verder nog tips om verder te werken naar die " model's physique" ?

Comment

Een dikke beestenrug, ik ben pas 17 he... Toen ik begon met trainen was ik 1.64 lang wat verwacht je nu eigenlijk?

Comment

Originally posted by Govert1337 View Post
        Een dikke beestenrug, ik ben pas 17 he... Toen ik begon met trainen was ik 1.64 lang wat verwacht je nu eigenlijk?
        idd je bent pas 17, dus geen rede om je nu al druk te maken over je rug dat volgens jou te groot is
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
          idd je bent pas 17, dus geen rede om je nu al druk te maken over je rug dat volgens jou te groot is
          Het is toch mooi dat ik iets heb om hard voor te werken? Beter dan hele dagen op mn luie reet voor de tv chips te vreten nietwaar?

Comment

Je eerste verhaal deed ons geloven dat het nogal wat moest zijn met je rug,drom valt de foto van rug wat tegen....

Comment

Het is toch mooi dat ik iets heb om hard voor te werken? Beter dan hele dagen op mn luie reet voor de tv chips te vreten nietwaar?
              Ik heb toch ook niet gezegt dat het niet goed is wat je doet?
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Dit zijn mijn voeding- en trainingsschema
                Trainingsschema.xls
                Voedingsschema.xls

Zou ik om de achterstand van mn schouders + biceps bij te werken een ander schema moeten hanteren met 2 schouder + biceps dagen, 1 borst + triceps dag en 1 benen + onderrug dag?
                Mijn voedingsschema laat nog veel te wensen over, dat weet ik, maar het kost me echt veel moeite om veel eiwitten binnen te krijgen op een schooldag (boterhammen meenemen, savonds eten wat de pot schaft etc.)

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Ik heb toch ook niet gezegt dat het niet goed is wat je doet?
                  Gelukkig maar maar je eerste reactie was niet daverend positief, dus voelde me een beetje aangevallen

Comment

Om er als een model uit te zien moet je op jouw lengte wel minstens 90 kg wegen denk ik, nog flink werk aan de winkel dus! Als je flink aan het bulken bent komt er meestal ook wel wat vet bij, maar voor de meeste mensen is het moeilijker om spier erbij te krijgen dan om vet af te vallen.
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by BlondSound View Post
                      Je eerste verhaal deed ons geloven dat het nogal wat moest zijn met je rug,drom valt de foto van rug wat tegen....
                      Haha ja sorry, dat ligt wss meer aan mij. Op je eigen lichaam ben je altijd net wat kritischer en ik zag wss dingen die er niet eens zijn.
                      feit blijft dat ik nig tips zoek

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                        Om er als een model uit te zien moet je op jouw lengte wel minstens 90 kg wegen denk ik, nog flink werk aan de winkel dus! Als je flink aan het bulken bent komt er meestal ook wel wat vet bij, maar voor de meeste mensen is het moeilijker om spier erbij te krijgen dan om vet af te vallen.
                        90 kg?! Ik weeg op dit moment 74 maar, 16 kg aankomen is me nogal wat. Ik ben daarnaast maar 1m80 lang, weet niet of ik op die foto langer leek ofzo, maar 90 kg voor iemand met die lengte lijkt me vrij zwaar.

Comment

90 kg?! Ik weeg op dit moment 74 maar, 16 kg aankomen is me nogal wat. Ik ben daarnaast maar 1m80 lang, weet niet of ik op die foto langer leek ofzo, maar 90 kg voor iemand met die lengte lijkt me vrij zwaar.
                          Hmm, valt wel mee hoor. Zelf weeg ik ook 90kg (wel een procent of 5 meer dan jij), ik ben welliswaar een paar cm langer, maar feit blijft dat je als als model toch echt lengte -100 zult moeten aanhouden als streefgewicht. Hoger kan natuurlijk ook, maar dan is het enkel nog onderbroekenwerk omdat normale kleren niet meer goed zullen zitten.

In jouw geval zou het dus betekenen dat je toch 11kg bij zult moeten komen. Want eerlijk is eerlijk, voor een model ben je nu aan de smalle kant, en 11kg lijkt veel, heel veel werk, maar het verschil tussen jou en de foto zal al snel die kant op gaan.
                          ƉƩn bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Hmm, valt wel mee hoor. Zelf weeg ik ook 90kg (wel een procent of 5 meer dan jij), ik ben welliswaar een paar cm langer, maar feit blijft dat je als als model toch echt lengte -100 zult moeten aanhouden als streefgewicht. Hoger kan natuurlijk ook, maar dan is het enkel nog onderbroekenwerk omdat normale kleren niet meer goed zullen zitten.

In jouw geval zou het dus betekenen dat je toch 11kg bij zult moeten komen. Want eerlijk is eerlijk, voor een model ben je nu aan de smalle kant, en 11kg lijkt veel, heel veel werk, maar het verschil tussen jou en de foto zal al snel die kant op gaan.
                            Ik ben blij dat ik zoveel eerlijke en goeie reacties krijg, hiermee kan ik echt wat. Wat voor trainingsschema zou ik heb beste hanteren? Heb een paar posts terug mijn voeding en trainingsschema geĆ¼pload, wat zijn jullie reacties daarop? Zou ik meer schouder en arm training gaan doen om het te compenseren?

Sorry dat ik hier kom met al mijn vragen, maar bij mij op de sportschool zijn de instructeurs echt een stelletje debielen die mij niet verder kunnen helpen op weg naar mijn doel.

Comment

ik vind dat je rug zelfs een beetje achterloopt.
                              weinig massa erop, ik zou lekker gaan eten en aankomen, je kan altijd cutten als je teveel vetmassa hebt , maar ik zou wel aankomen als ik jou was voor een mooi model fysiek
                              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Als je snel wilt aankomen moet je squats en deadlifts doen, groeien je benen van...
                                Weet eigenlijk niet zeker of je bovenlichaam er ook sneller van groeit, maar deadlifts zijn wel goed voor je rugmassa. Doe je al military press voor schouders?
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X