Hallo,
ik zal me even voorstellen.
Ik ben Rox een jongen 17 jaar oud en woon in breukelen, een dorp vlak bij utrecht.
Ik heb in mijn jeugt vooral gevoetbalt en daarna een tijd gekikboxt, en nu fitniss ik dus.
Ik heb een vraag en hoop dat ik jullie me kunnen helpen
Ik wil dus graag een goed strakke buik, sixpack ook wel te noemen.
Ik wil dit graag echt seriuus nemen en hoop dus ook op een goed seriuus andwoord, alvast bedankt!
Nou fitniss ik al 4-5 x per week. maar na wat rond gekeken te hebben op internet ben ik erachter gekomen dat het vooral aan je voeding licht. Nu eet ik nog alles wat ik wil maar dat wil ik graag veranderen
alleen ik kan nergens iets vinden over wat ik nou wel of niet moet eten.
Ik weeg dus 75 kilo, ben 1,83 lang en ben 17 jaar.
Wat voor voedzal raden jullie me aan om dus zo 'snel' mogelijk een plattebuik te krijgen.
MvG Rox
en alvast reuze bedankt!!!
ik zal me even voorstellen.
Ik ben Rox een jongen 17 jaar oud en woon in breukelen, een dorp vlak bij utrecht.
Ik heb in mijn jeugt vooral gevoetbalt en daarna een tijd gekikboxt, en nu fitniss ik dus.
Ik heb een vraag en hoop dat ik jullie me kunnen helpen
Ik wil dus graag een goed strakke buik, sixpack ook wel te noemen.
Ik wil dit graag echt seriuus nemen en hoop dus ook op een goed seriuus andwoord, alvast bedankt!
Nou fitniss ik al 4-5 x per week. maar na wat rond gekeken te hebben op internet ben ik erachter gekomen dat het vooral aan je voeding licht. Nu eet ik nog alles wat ik wil maar dat wil ik graag veranderen
alleen ik kan nergens iets vinden over wat ik nou wel of niet moet eten.
Ik weeg dus 75 kilo, ben 1,83 lang en ben 17 jaar.
Wat voor voedzal raden jullie me aan om dus zo 'snel' mogelijk een plattebuik te krijgen.
MvG Rox
en alvast reuze bedankt!!!
Comment