Hallo allemaal,
Ik Ben al een tijdje bezig in een nieuwe sportschool ( sinds oktober) en had enkele vragen over oefeningen en spiergroep indeling.
De dagen waarop ik train en wat ik train:
Maandag - Borst, shouders, triceps
Dinsdag - Rug - Biceps - Buik
Donderdag - benen, buik
Vrijdag - Borst, shouders+ rug,biceps,triceps
Ook doe ik na elke training 20 min cardio.
Is het verstandig om op vrijdag alles te trainen?
Verder had ik ergens op bodynet gelezen dat squatten zou helpen bij het omhoog gaan met gewicht bij de benchpress. Wat is de relatie tussen deze twee oefeningen?
Ook doe ik momenteel maar een oefening voor mijn shoulders al train ik die met borst en tricpes, namelijk shoulder press machine. Wat zijn de beste oefeningen voor goede schouders? Bij mij loopt voornamelijk de zijkant achter.
Alvast bedankt.
Ik Ben al een tijdje bezig in een nieuwe sportschool ( sinds oktober) en had enkele vragen over oefeningen en spiergroep indeling.
De dagen waarop ik train en wat ik train:
Maandag - Borst, shouders, triceps
Dinsdag - Rug - Biceps - Buik
Donderdag - benen, buik
Vrijdag - Borst, shouders+ rug,biceps,triceps
Ook doe ik na elke training 20 min cardio.
Is het verstandig om op vrijdag alles te trainen?
Verder had ik ergens op bodynet gelezen dat squatten zou helpen bij het omhoog gaan met gewicht bij de benchpress. Wat is de relatie tussen deze twee oefeningen?
Ook doe ik momenteel maar een oefening voor mijn shoulders al train ik die met borst en tricpes, namelijk shoulder press machine. Wat zijn de beste oefeningen voor goede schouders? Bij mij loopt voornamelijk de zijkant achter.
Alvast bedankt.
Comment