Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het carbload schema was de carb Load van vorige week van mij. Dus gewoon een voorbeeld van hoe het eruit kan zien. Je kan ook bruinbrood nemen, of brinta of pasta of rijst etc.
De hoeveelheid eiwitten, en Carbs verschillen per persoon. Zie post 1.
Je kan dus niet zomaar mijn schema 100% kopiƫren. Behalve als je 80 kg VVM hebt. Dan wel
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Het carbload schema was de carb Load van vorige week van mij. Dus gewoon een voorbeeld van hoe het eruit kan zien. Je kan ook bruinbrood nemen, of brinta of pasta of rijst etc.
De hoeveelheid eiwitten, en Carbs verschillen per persoon. Zie post 1.
Je kan dus niet zomaar mijn schema 100% kopiƫren. Behalve als je 80 kg VVM hebt. Dan wel
klopt het dat je in het begin van je carb load juist snelle koolhydraten tot je neemt zoals dextrose, wit brood, witte rijst en later op de dag weer zilvervliesrijst, havermout? Ikzelf ben namelijk niet zo'n voorstander van wit brood en witte rijst, maar als het noodzakelijk is zou ik het wel gaan gebruiken bij de ud cut dan wel bulk variant.
nah 80kg totale massa :P maar het is een goede leidraad al weer ik niet precies mijn dagelijkse behoefte aangezien ik nogal heb zitten klote met dieet enzo. voorhene was het rond de 3300 dus hou dit aan en kijk hoe het gaat kan altijd nog wat ophogen
Als je een complete opzet hebt, dan laat het maar even weten
misschien begin ik over een tijd weer met bodybuilden en dan ga ik beginnen met een 6 weken UD cut, dus dan gaat dit zeker handig worden om als soort van controle of leidraad erbij te houden.
Deze week begonnen met ud2 bulk. Merkte dat mijn energie op depletion workout #2 al snel op was... Ik denk dat mijn lichaam nog even moet wennen aan de lage carbs en hard trainen, of kunnen er andere oorzaken zijn?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment