Hallo allemaal
Na aanleiding van deze http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...tml#post961383 topic maak ik dit loggje aan.
zie mijn voedingsschema in de bijlagen (dit is EXCLUSIEF avondeten, dit varieert elke keer en om alles te wegen vindt ik te veel van het goede, ga uit van een maaltijd van 600 kcal)
stats: 21, Man, 185 cm, 76 KG
voornamelijkste doel: duidelijk atletisch lichaam te hebben waaronder een sixpack (beginnend covermodel Men's Health "idee") geen enkel wedstrijdambitie of powerlifting.
Mijn trainingsschema wordt een 3-daags splittschema met:
Maandag: Borst + Triceps
Woensdag: (deze maand nog 1 uur hardlooptraining daarna) Rug + Biceps (deze pak ik nu op mijn willekeurig vrije dag)
Vrijdag of Zaterdagochtend: Schouders + benen.
bij elke keer bij start van de training van een nieuwe spiergroep doe ik een "opwarmsetje" van 10 hh met circa 40% van PR. PR's zullen weer opnieuw bepaald moeten worden en a.s. zondagochtend zal ik de 3 compound oefeningen doen om een PR vast te stellen.
Borst
Bench Presses 3x10
Incline dumbell presses 3x10
Peck Deck 3x10
Triceps
Triceps Pushdowns 3x10
Dumbell extension met barbell (of indien bezet, dumbells) 3x10
Weighted dips met benen verhoogd 3x10 (voeten op bankje)
Rug
Deadlift 3x10 (heb hierbij fitnesshandschoenen aan en alternerende grip)
Lat pulldown 3x10
Dumbell rows 3x10
Dumbell schrugs 3x10
Biceps
Pull ups 3x10
Scott curl met EZ barble 3x10
cable curl 3x10
Schouders
Military presses 3x10
Bentover raise (op medicine bal) 3x10
Front raise (dumbell/schijf) 3x10
Dumbell side raise 3x10
Benen
Squats 3x10
Legg extensions 3x10
Legg curls 3x10
calf raises 3x10
de oefeningen en benamingen heb ik uit het boek "Krachttraining" van Frédéric Delavier.
Pic's en stats staan in de link bovenaan
startdatum: Maandag 14 mei 2012, na 10 weken (16 juli) komen nieuwe pics en zijn de nodige resultaten geboekt.
voor meer info even berichtje achterlaten wat ik desnoods zou kunnen verbeteren
Na aanleiding van deze http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...tml#post961383 topic maak ik dit loggje aan.
zie mijn voedingsschema in de bijlagen (dit is EXCLUSIEF avondeten, dit varieert elke keer en om alles te wegen vindt ik te veel van het goede, ga uit van een maaltijd van 600 kcal)
stats: 21, Man, 185 cm, 76 KG
voornamelijkste doel: duidelijk atletisch lichaam te hebben waaronder een sixpack (beginnend covermodel Men's Health "idee") geen enkel wedstrijdambitie of powerlifting.
Mijn trainingsschema wordt een 3-daags splittschema met:
Maandag: Borst + Triceps
Woensdag: (deze maand nog 1 uur hardlooptraining daarna) Rug + Biceps (deze pak ik nu op mijn willekeurig vrije dag)
Vrijdag of Zaterdagochtend: Schouders + benen.
bij elke keer bij start van de training van een nieuwe spiergroep doe ik een "opwarmsetje" van 10 hh met circa 40% van PR. PR's zullen weer opnieuw bepaald moeten worden en a.s. zondagochtend zal ik de 3 compound oefeningen doen om een PR vast te stellen.
Borst
Bench Presses 3x10
Incline dumbell presses 3x10
Peck Deck 3x10
Triceps
Triceps Pushdowns 3x10
Dumbell extension met barbell (of indien bezet, dumbells) 3x10
Weighted dips met benen verhoogd 3x10 (voeten op bankje)
Rug
Deadlift 3x10 (heb hierbij fitnesshandschoenen aan en alternerende grip)
Lat pulldown 3x10
Dumbell rows 3x10
Dumbell schrugs 3x10
Biceps
Pull ups 3x10
Scott curl met EZ barble 3x10
cable curl 3x10
Schouders
Military presses 3x10
Bentover raise (op medicine bal) 3x10
Front raise (dumbell/schijf) 3x10
Dumbell side raise 3x10
Benen
Squats 3x10
Legg extensions 3x10
Legg curls 3x10
calf raises 3x10
de oefeningen en benamingen heb ik uit het boek "Krachttraining" van Frédéric Delavier.
Pic's en stats staan in de link bovenaan
startdatum: Maandag 14 mei 2012, na 10 weken (16 juli) komen nieuwe pics en zijn de nodige resultaten geboekt.
voor meer info even berichtje achterlaten wat ik desnoods zou kunnen verbeteren
Comment