Hallo ik heb het afgelopen jaar gemiddeld 3 dagen per week in de sportschool gezeten. Eerst om heel droog te trainen, wat uiteindelijk toch niet was wat ik wilde omdat je het alleen maar in je zwembroek zag. Nu wil ik bereiken dat gewoon in je t-shirt te zien is dat je goed traint, hierdoor heb ik mijn schema een beetje op aangepast.
Ik deed eerst altijd 12-15 reps, nu maak ik er 6-8 elke set, omdat ik me heb laten vertellen dat je zo sneller gaint.
Ik train de laatste tijd 4x per week, op ma,di,do en vrijdag, maar ik heb het idee dat ik niet echt vooruit ga.
Maandag: Borst en triceps
Dinsdag: Rug en biceps
Donderdag: Benen en schouders
Vrijdag: Biceps en triceps
De grote spiergroepen doe ik 4 verschillende oefeningen van 3 sets, de kleine spiergroepen 3 oefeningen van 3 sets.
Ik heb echter het gevoel dat mijn armen niet mee groeien en dat vind ik heel jammer.
Heeft iemand enig idee of dit wel een redelijk schema is en wat ik moet aanpassen?
Ik deed eerst altijd 12-15 reps, nu maak ik er 6-8 elke set, omdat ik me heb laten vertellen dat je zo sneller gaint.
Ik train de laatste tijd 4x per week, op ma,di,do en vrijdag, maar ik heb het idee dat ik niet echt vooruit ga.
Maandag: Borst en triceps
Dinsdag: Rug en biceps
Donderdag: Benen en schouders
Vrijdag: Biceps en triceps
De grote spiergroepen doe ik 4 verschillende oefeningen van 3 sets, de kleine spiergroepen 3 oefeningen van 3 sets.
Ik heb echter het gevoel dat mijn armen niet mee groeien en dat vind ik heel jammer.
Heeft iemand enig idee of dit wel een redelijk schema is en wat ik moet aanpassen?
Comment