Beetje stilstaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beetje stilstaan

Ten eerste dames en heren hoop ik dat iedereen lekker bezig is in het nieuwe jaar met groeien!

Na enkele schama's ongeveer 8 weken gebruikt te hebben zit ik een beetje vast/stilstaan.

Eerst 12,10,8,8 reps gedaan acht weken lang beetje varieren met setjes.

Toen na acht weken , 3 weken op kracht geoefend hele korte en snelle setje en reps van hoogstens 8 reps gedaan.

En nu weer begonnen met massa schema, maar ik voel dat ik stilsta , me voeding is goed, me supplementen zijn:

1. Omega-visolie
    2. selium, zink
    3. koper
    4. creatine.

Advies ten aanzien van me schema hoor ik graag van jullie, pieker me een beetje suf.

grtz Philip

ik haak er meteen ff op in......die supplementen, waarvoor dienen die (niet de visolie en creatine maar die andere).

Groetjes, Lo

Comment

Met extra zink moet je oppassen, voor sporters ligt de doses rond de 50mg. Je moet wel erg oppassen met extra zink te nemen als teveel neemt op een dag krijg je een verstoorde koper opname en een ongunstige invloed op hdl cholesterol.
      Zink komt voor in vis, vlees, graanproducten en aardappelen.
      Zink is een onderdeel van veel enzymen, betrokken bij eiwitstofwisseling en celopbouw.

Koper maakt ook deel uit van veel enzymen deel uit. en is betrokken bij de productie van rode bloedcellen.
      Koper komt voor in noten, lever ,en groenten.
      Bij een tekort heb je kans op bloedarmoede bij over doses misselijkheid.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik had dat ook gehoord ja dat je beetje op moet passen met zink, hoorde dat goed was voor botten, maar jongens advies over de reps graag, ideetjes iemand?

grtz p.

Comment

Probeer eens een poosje dit schema. Is totaal anders dan de meeste schema's en je zult ook merken dat je spieren heel anders geprikkelt worden

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hoeveel weeg je. hoe lang train je al. OP gegeven moment zit je al aan je natuurlijke max. om dan hogerop te komen is erggggg moeilijk. Hoeveel en wat eet je zoal op een dag?
            I live to end the game

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X