Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik doe na m'n kracht vaak nog cardio, speciaal voor de vetverbranding. Nu vraag ik me af wat beter is: hiit of normaal, op 1 tempo, cardio'en.
Ik hoor graag julie mening?
Als je op 1 tempo gaat cardio-en is dit minder goed voor je testosteron levels, deze zakt dan in. Bij Hiit trainingen gaat je testosteron level juist omhoog. Met Hiit training lijkt het mij dat je sneller je carbs op verbruikt en dat dit dus beter zou werken.
Uiteindelijk is het gewoon goed om na je kracht training nog even wat cardio te doen. is zo en zo goed voor de vetverbranding.
Ik doe na m'n kracht vaak nog cardio, speciaal voor de vetverbranding. Nu vraag ik me af wat beter is: hiit of normaal, op 1 tempo, cardio'en.
Ik hoor graag julie mening?
Maakt niet zoveel uit, uiteindelijk gaat het erom hoeveel energie je verbruikt.
Voordelen Hitt, meer energie verbruik en ook wat extra na de training, nadeel Hitt is flink belastend voor je lijf, dus meer herstel nodig.
Rustige cardio, voordeel, niet belastend voor je, dus weinig herstel nodig en daarom kun het vaker doen. Nadeel, het gaat langzamer.
Maar hoe dan ook, 1 kg ver verliezen is 7000 kcal tekort hebben, dat is een boel cardio on welke vorm dan ook, dus voeding is heel belangrijk. Een beetje smokkelen en een cardio sessie is voor niks geweest.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment