Goeiedag zal me effe voor stellen
naam Bob
age 22
Lengte 1.75
gewicht 78 kilo ongeveer
naar knie operaties aan beiden benen op mijn 18 verjaardag heb ik tot mijn 20ste gerevalideerd en eigenlijk geen lichaam beweging meer gehad sins die tijd.
vandaar dat buikje nu echt zat ben , en ik weer getraind lichaam wil hebben.
ik zit met het volgende probleem ben nu al paar weken bezig met het betrainen van massa en zoek op internet naar een schema waar ik het eerste halfjaar meej
zoet ben.
helaas vind ik niet echt wat ik zoek envandaar dat ik zoek naar hulp.
zelf ben ik op zoek naar 4 dagen trainen ma,di,do,vrij , ook wil liefste gewoon schema van
Dag1 : borst triceps
Dag2 : benen
Dag3 : Rug Biceps
Dag4 : shouders Buik
en geen UB/LB schema
of anders indelen weet niet als dit juist is zo.
maar naar oefeningen heb ik het gevoel of teweinig tijd besteed aan somigen spiergroepen nu
als iemand me een voorbeeld kan geven want ik voor oefeningen moet doen vind zo veel op dit forum dat niet eens meer weet wat goed en niet goed is.
gr Bob alvast bedankt voor deze informatie
naam Bob
age 22
Lengte 1.75
gewicht 78 kilo ongeveer
naar knie operaties aan beiden benen op mijn 18 verjaardag heb ik tot mijn 20ste gerevalideerd en eigenlijk geen lichaam beweging meer gehad sins die tijd.
vandaar dat buikje nu echt zat ben , en ik weer getraind lichaam wil hebben.
ik zit met het volgende probleem ben nu al paar weken bezig met het betrainen van massa en zoek op internet naar een schema waar ik het eerste halfjaar meej
zoet ben.
helaas vind ik niet echt wat ik zoek envandaar dat ik zoek naar hulp.
zelf ben ik op zoek naar 4 dagen trainen ma,di,do,vrij , ook wil liefste gewoon schema van
Dag1 : borst triceps
Dag2 : benen
Dag3 : Rug Biceps
Dag4 : shouders Buik
en geen UB/LB schema
of anders indelen weet niet als dit juist is zo.
maar naar oefeningen heb ik het gevoel of teweinig tijd besteed aan somigen spiergroepen nu
als iemand me een voorbeeld kan geven want ik voor oefeningen moet doen vind zo veel op dit forum dat niet eens meer weet wat goed en niet goed is.
gr Bob alvast bedankt voor deze informatie
Comment