Ik ben van plan om meteen met een goed voedingschema te beginnen, dus met 6/7 maaltijden per dag, en wil minimaal 3 x per week cardio doen en 3 x krachttraining.
Mijn vraag aan jullie is of jullie mij meer inzicht kunnen verschaffen in of ik met dit schema op de goede weg ben en of ik na 2 maanden door dit gedisciplineerd vol te houden dan ook daadwerkelijk een resultaat kan krijgen.
Hoofddoel is dus om een klein buikje echt weg te werken (hoeft geen sixpack te worden, maat wel plat en om mijn borstspieren ook totaal strak te krijgen).
voedingschema:
8 uur: Bakje yoghurt met muesli
10 uur: eitwik shake (wat is hiervoor de beste keuze?
12: vers fruit, appel, banaan
14: uur Verse groente soep met een verse salade en fruitshake (alles vers, geen toegvoegde suikers)
16 uur: eiwit shake
19:00 avondeten
voor 't slapen een bakje kwark met noten
Trainingsschema:
maandag 's ochtends 50 baantjes zwemmen op een tempo
maandag 's avonds borst plus 30 min op de fiets met de juiste hartslag
dinsdag 's ochtends 50 baantjes
woesndag 's ochtends 50 baantjes
woensdag 's avonds rug plus 30 cardio op de treadmill op juiste hartslag
donderdag 's ochtends 50 baantjes
vrijdag 's ochtends 50 baantjes
vrijdag 's avonds schouders plus 30 cardio op traploop machine
zaterdag 's ochtends 30 min cardio fiets, 30 min. cardio treadmill
Klinkt veel maar ik heb nu tot aan de zomer genoeg tijd en wil echt van 't zomer met een plat buikje rond kunnen lopen.
Tips, op of aanmerkingen?
Ben bekend met machines, heb getraind met iemand die al jaren trained en dit als een goed schema zag, wil zoals iedereen zo snem mogelijk resultaat natuurlijk maar wil niet spieren opbouwen onder vet, moet ik buiktrainingen extra doen of pas later
Enige vorm van hulp zou geweldig zijN!
Mijn vraag aan jullie is of jullie mij meer inzicht kunnen verschaffen in of ik met dit schema op de goede weg ben en of ik na 2 maanden door dit gedisciplineerd vol te houden dan ook daadwerkelijk een resultaat kan krijgen.
Hoofddoel is dus om een klein buikje echt weg te werken (hoeft geen sixpack te worden, maat wel plat en om mijn borstspieren ook totaal strak te krijgen).
voedingschema:
8 uur: Bakje yoghurt met muesli
10 uur: eitwik shake (wat is hiervoor de beste keuze?
12: vers fruit, appel, banaan
14: uur Verse groente soep met een verse salade en fruitshake (alles vers, geen toegvoegde suikers)
16 uur: eiwit shake
19:00 avondeten
voor 't slapen een bakje kwark met noten
Trainingsschema:
maandag 's ochtends 50 baantjes zwemmen op een tempo
maandag 's avonds borst plus 30 min op de fiets met de juiste hartslag
dinsdag 's ochtends 50 baantjes
woesndag 's ochtends 50 baantjes
woensdag 's avonds rug plus 30 cardio op de treadmill op juiste hartslag
donderdag 's ochtends 50 baantjes
vrijdag 's ochtends 50 baantjes
vrijdag 's avonds schouders plus 30 cardio op traploop machine
zaterdag 's ochtends 30 min cardio fiets, 30 min. cardio treadmill
Klinkt veel maar ik heb nu tot aan de zomer genoeg tijd en wil echt van 't zomer met een plat buikje rond kunnen lopen.
Tips, op of aanmerkingen?
Ben bekend met machines, heb getraind met iemand die al jaren trained en dit als een goed schema zag, wil zoals iedereen zo snem mogelijk resultaat natuurlijk maar wil niet spieren opbouwen onder vet, moet ik buiktrainingen extra doen of pas later
Enige vorm van hulp zou geweldig zijN!
Comment