Vaak werkt een wat minder effectief schema waar mensen 100% voor gaan (in dit geval split) in de praktijk beter dan een efficiënter schema (full body), waarbij mensen het gevoel hebben dat ze hun verplichte oefeningetjes met tegenzin afdraaien.
Hulp nodig met 3 daags schema!?
Collapse
X
-
is prima zo ik zou alleen wel elke keer de oefeningen door elkaar doen dus bijv bij rug niet alijtd beginnen met deadlift maar is een keertje beginnen met pull ups en dan variëren tussen smal en wide tot Neutral grip. Verder prima schema succes
Comment
-
deadlift is toch egt wel n massa bouwer die je in het begin van je workout doet hoor, je squat toch ook niet op het einde van je training? zo n oef doe je met zware gewichten, je gaat niet voor een pomppowerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Klopt wat je zegt maar zo nu en dan afwisselen kan geen kwaad maar dat laat ik aan hem over met optrekken bouw je overigens ook massa ik weet niet .... Het is de oefening voor je rug heel veel mensen doen m niet omdat die zo zwaar is en dat is niet voor niks maar goed mijn mening
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
21 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment