Vaak werkt een wat minder effectief schema waar mensen 100% voor gaan (in dit geval split) in de praktijk beter dan een efficiënter schema (full body), waarbij mensen het gevoel hebben dat ze hun verplichte oefeningetjes met tegenzin afdraaien.
Hulp nodig met 3 daags schema!?
Collapse
X
-
is prima zo ik zou alleen wel elke keer de oefeningen door elkaar doen dus bijv bij rug niet alijtd beginnen met deadlift maar is een keertje beginnen met pull ups en dan variëren tussen smal en wide tot Neutral grip. Verder prima schema succes
Comment
-
deadlift is toch egt wel n massa bouwer die je in het begin van je workout doet hoor, je squat toch ook niet op het einde van je training? zo n oef doe je met zware gewichten, je gaat niet voor een pomppowerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190
Comment
-
Klopt wat je zegt maar zo nu en dan afwisselen kan geen kwaad maar dat laat ik aan hem over met optrekken bouw je overigens ook massa ik weet niet .... Het is de oefening voor je rug heel veel mensen doen m niet omdat die zo zwaar is en dat is niet voor niks maar goed mijn mening
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 92.5kg 11x
-box goblet squat 8kg 30x
One legged paused calf raise:
- BW 22x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 1x
- SSB hindu squat 20kg 20x
Deficit wide grip SL DL:
- 120.5kg 4x...-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 102.5kg 4x
-Hindu squat BW 40x
Sumo safety bar goodmorning:
- 40kg 16x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 125kg 0x
- box goblet squat BW + 6kg 60x
Safety bar back extension:
- 45kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
1 week geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
1 week geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
1 week geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment