Mijn doel is om groter en sterker te worden.Ik ben nu iets langer dan een jaar bezig met krachttraining en heb pas een schema van 10.8.6 gehad, deze word 3 keer 8tot 12. Mijn sportschool is niet heel groot en heeft een beetje rare openingstijden.Af en toe zit het vol met huisvrouwen (kippe), ik zit ook nog met mijn werk dus heb het vandaar niet in 3e maar in 4e gedeeld. Mijn doel is om binnen een uur ongeveer klaar te zijn.
Ik ben helaas zoals ik heb geleze niet de enige die er in de sportschool ook aleen voor staat, vandaar dat ik zelf maar me schema's maak en een hoop van deze site probeer te leren. Oefeningen zijn niet echt het probleem, het is nu me schema waar ik mee puzzel.
Ik hoop dat jullie me kunne helpen met wat goed en fout is, ik zou zegge kom maar op....
Ma: Cardio, Buik, Onderarmen.
Cruches
Diagonale curl up
Onderam extension
Onderarm curl
Di: Borst, Triceps.
Bankdrukken
Peck deck
Schuin bankdrukken
Triceps pressdown
Bankdrukken small
Zittende 1armige extention
Do: Rug, Biceps.
Lat pulldown
Bent over barbell rows
Zittende pulley rows
Staande dumbell curls
Hammer curls
Concentration curls
Vr: Been, Schouders.
Squats
Leg curl
Calf raises
Neck press
Shrugs
Frontraises
Grt R
Ik ben helaas zoals ik heb geleze niet de enige die er in de sportschool ook aleen voor staat, vandaar dat ik zelf maar me schema's maak en een hoop van deze site probeer te leren. Oefeningen zijn niet echt het probleem, het is nu me schema waar ik mee puzzel.
Ik hoop dat jullie me kunne helpen met wat goed en fout is, ik zou zegge kom maar op....
Ma: Cardio, Buik, Onderarmen.
Cruches
Diagonale curl up
Onderam extension
Onderarm curl
Di: Borst, Triceps.
Bankdrukken
Peck deck
Schuin bankdrukken
Triceps pressdown
Bankdrukken small
Zittende 1armige extention