bovenkant borst en testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Prima massa voor een 15 jarige. Ik was een flink stuk kleiner op die leeftijd.
    Alleen beetje jammer van je attitude.
    Superbia in Proelio

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      Nogmaals relax,ga lekker trainen en de rest komt vanzelf al moet je die "ik voetbal" opmerking nooit meer maken
      Hier sluit ik me volledig bij aan

Comment

Damien, luister naar Mvos. Ga lekker trainen, doe je benen 1x per week als je in split traint. En doe incline voor je bovenkant borst.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

veel massa voor 15 jarige ga zo door zou ik zeggen en blijf lezen op het forum

Comment

Gewoon trainen en geduld hebben.
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

oke thanks allemaal en mvos sorry voor mijn reactie ik heb het denk ik verkeerd opgevat :P

Comment

NP,...en nu trainen GVD,want voor een 15 jarige heb je een erg goede basis!
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

thanks haha vandaag heb ik ff me rustdag ik heb al 2 dagen achter elkaar getraint :P owja nu ik toch weer ben begonnen heeft iemand nog tips voor pull ups? ik kan ong 15 chin ups ong 20 dips meer dan 30 push ups 5 muscle ups en maar 6 tot 8 pull ups iemand nog een kleine hint of tip?

Comment

Ja,niet naar aantal kijken ,want die zijn niet interessant.
                    Ga na welke spieren je traint met pull ups en zorg dat je die allemaal voeld.

focus meer op het negatieve deel van de rep en span de gebruikte rug spieren daarbij zo hard aan als je kan.

Comment

hmmm... oke oke en nog iets ik haak nu al een tijdje bij de 70 kilo met bankdrukken en dan doe ik 10 reps maar als er ook maar 5 kilo bij komt kan ik echt niet meer dan 4-6 doen maar ik wil niet nog een maand blijven haken op die 70 haha

Comment

5 x 5 x 70 haal je dat 2,5 links er rechts erbij doen
                        5 x 5 x 75 net zolang dat je dat haalt en dan weer verhogen.

tegerlijkertijd iemand naar je techniek laten kijken.

denk ook aan het volgende.
                        Je spieren weten niet hoeveel er op de stang zit ,maar alleen de intensiteit waarmee ze aangepakt worden.
                        Gewicht is niet interessant en hoe eerder je dat doorhebt hoe beter het is.

Comment

hmmm... oke ik ga dat morgen doen bedankt

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            5 x 5 x 70 haal je dat 2,5 links er rechts erbij doen
                            5 x 5 x 75 net zolang dat je dat haalt en dan weer verhogen.

tegerlijkertijd iemand naar je techniek laten kijken.

denk ook aan het volgende.
                            Je spieren weten niet hoeveel er op de stang zit ,maar alleen de intensiteit waarmee ze aangepakt worden.
                            Gewicht is niet interessant en hoe eerder je dat doorhebt hoe beter het is.
                            Eens, heel vaak als ik zwaar ga banken dan gaat de spanning op me borst verloren.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Eens, heel vaak als ik zwaar ga banken dan gaat de spanning op me borst verloren.
                              Me borst staat daarna altijd te trillen
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                                Me borst staat daarna altijd te trillen
                                Daar ben ik het weer mee eens

heb inderdaad na zwaar borst trainen (voor mij dan), dat een uur na de training nog steeds lijkt alsof mijn borst een eigen wil heeft. hij blijft maar trillen en af en toe aanspannen :P

Goed teken? dat ik ze goed aangepakt heb of dat ik ze te zwaar aangepakt heb? geen pijnlijk gevoel verder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X