Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
thanks haha vandaag heb ik ff me rustdag ik heb al 2 dagen achter elkaar getraint :P owja nu ik toch weer ben begonnen heeft iemand nog tips voor pull ups? ik kan ong 15 chin ups ong 20 dips meer dan 30 push ups 5 muscle ups en maar 6 tot 8 pull ups iemand nog een kleine hint of tip?
hmmm... oke oke en nog iets ik haak nu al een tijdje bij de 70 kilo met bankdrukken en dan doe ik 10 reps maar als er ook maar 5 kilo bij komt kan ik echt niet meer dan 4-6 doen maar ik wil niet nog een maand blijven haken op die 70 haha
5 x 5 x 70 haal je dat 2,5 links er rechts erbij doen
5 x 5 x 75 net zolang dat je dat haalt en dan weer verhogen.
tegerlijkertijd iemand naar je techniek laten kijken.
denk ook aan het volgende.
Je spieren weten niet hoeveel er op de stang zit ,maar alleen de intensiteit waarmee ze aangepakt worden.
Gewicht is niet interessant en hoe eerder je dat doorhebt hoe beter het is.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
5 x 5 x 70 haal je dat 2,5 links er rechts erbij doen
5 x 5 x 75 net zolang dat je dat haalt en dan weer verhogen.
tegerlijkertijd iemand naar je techniek laten kijken.
denk ook aan het volgende.
Je spieren weten niet hoeveel er op de stang zit ,maar alleen de intensiteit waarmee ze aangepakt worden.
Gewicht is niet interessant en hoe eerder je dat doorhebt hoe beter het is.
Eens, heel vaak als ik zwaar ga banken dan gaat de spanning op me borst verloren.
heb inderdaad na zwaar borst trainen (voor mij dan), dat een uur na de training nog steeds lijkt alsof mijn borst een eigen wil heeft. hij blijft maar trillen en af en toe aanspannen :P
Goed teken? dat ik ze goed aangepakt heb of dat ik ze te zwaar aangepakt heb? geen pijnlijk gevoel verder
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment