Lengte training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lengte training

beste bodynetters,

ik heb even een vraag over de lengte van de training die jullie doen.. ik deed een aantal weken tussen de 1,5 a 2 uur over een training maar toen had ik veel tijd daarvoor. nu door fulltime werk en school red ik dat niet meer. ik wil nu overstappen naar een uurtje per dag en dan elke dag 1 spiergroep met een beetje cardio erbij.

is dit verstandig of haal je dan niet het maximale uit je training?

daarnaast ben ik wel benieuwd hoe jullie werk school en fitness combineren..

Alles in minder tijd doen levert een hogere intensiteit op. En zeker als jij maar 1 spiergroep doet en je gaat dan 1,5-2uur te keer. Dan mag je wel een beetje gas gaan geven met je oefeningen, want dan is er toch iets mis met je intensiteit.

Als je maar een spier doet moet je toch binnen 45 minuten exclusief opwarm sets klaar kunnen zijn lijkt mij en dan heb je al gigantisch veel werk kunnen verzetten..
    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
      Alles in minder tijd doen levert een hogere intensiteit op. En zeker als jij maar 1 spiergroep doet en je gaat dan 1,5-2uur te keer. Dan mag je wel een beetje gas gaan geven met je oefeningen, want dan is er toch iets mis met je intensiteit.

Als je maar een spier doet moet je toch binnen 45 minuten exclusief opwarm sets klaar kunnen zijn lijkt mij en dan heb je al gigantisch veel werk kunnen verzetten..
      nee normaal deed ik 2 spiergroepen in die 1,5 a 2 uur.. daar was ik niet duidelijk in. ik wild at terugbrengen naar 1 uur en dan 1 spiergroep. maar de intensiteit moet zal als volgt zijn dan gewoon 3 of 4 oefeningen voluit gaan..

ik ben benieuwd of het verschilt met bijvoorbeeld in een langere tijd meerdere spiergroepen te pakken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X