Vraag voeding tips enz..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag voeding tips enz..

Als allereerst zal ik me even voorstellen, wel zo netjes hè..

ik ben Rick, 20 jaar en ongeveer 1.85. Ik weeg al een aantal jaar altijd plus minus 60 kg. Eet wel gewoon normaal en kom ong op de 2500 tot 3000 kcal per dag. En ben dus in verhouding met mijn lengte vrij dun.. Wat is handig ok te doen/gebruiken zodat ik wat meer aankom? fitness nu ongeveer een half jaar lang 2/3 keer in de week. Ik vind zelf een gespierd lichaam bij een dun iemand namelijk niet echt mooi en niet echt in verhouding staan..

tips o.i.d. zijn welkom!!!

Originally posted by Rawrick View Post
    Als allereerst zal ik me even voorstellen, wel zo netjes hè..

ik ben Rick, 20 jaar en ongeveer 1.85. Ik weeg al een aantal jaar altijd plus minus 60 kg. Eet wel gewoon normaal en kom ong op de 2500 tot 3000 kcal per dag. En ben dus in verhouding met mijn lengte vrij dun.. Wat is handig ok te doen/gebruiken zodat ik wat meer aankom? fitness nu ongeveer een half jaar lang 2/3 keer in de week. Ik vind zelf een gespierd lichaam bij een dun iemand namelijk niet echt mooi en niet echt in verhouding staan..

tips o.i.d. zijn welkom!!!
    1) Goed voedingschema
    2) Goed trainingsschema
    installing muscles....please wait

Comment

Als jij 60kg weegt bij 1.85 dan eet je zeker geen 2500 - 3000 kcal per dag. Dan zou je flink aankomen, aangezien dit het onderhoud is voor iemand van 80kg.

Ik raad je aan om hier een voedingsschema te maken. Als je aan wilt komen, eet dan 20% boven je behoefte.

Richtlijnen:

2-2,5 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag
      1 gram vetten per kg lichaamsgewicht per dag
      Restant aan kcal = koolhydraten

Comment

Het is idd erg vreemd maar eet vrij veel.. En nog maals gerekend kom ik sowieso op 2500 uit.. Alleen kom ik gewoon qua vet... "Spek op de botten" niks aan.. Handig maar soms en in dit geval erg vervelend.. Gebruik nu mass perfection als aanvulling is dit verstandig of hebben jullie betere suggestie's?

Comment

Doe die weight gainer alsjeblieft weg, en begin gewoon serieus te eten.
          Als je ongeveer 3000 kcal per dag binnen krijgt, groei je echt wel.
          Tenzij je natuurlijk veel cardio doet, in dit geval moet je gewoon meer vreten.
          Train insane, or remain the same.

Comment

heb je dat laten vertellen hoeveel kcal je eet want als jij dat naar binnen werkt
            zou ik eerst es een fatsoenlijk voedingsschema maken dat die kcal ergens terecht komen.
            Miss ook es Sticky lezen

Comment

een voedingsschema maken en dagelijks bijhouden wat je eet. dit kan al op je smartphone met een simpele app van bijv de shapeup club. ik gebruik hem zelf op dit moment om te zorgen dat ik werkelijk genoeg binnen krijg.

de grootste valkuil athans voor mijzelf is denken dat ik genoeg eet. terwijl ik nu vandaag ook nog weer 400 kcal moet eten. op deze manier eet ik globaal meer wat ik zou moeten eten. hieruit concludeer ik dat ik de laatste 5 dagen gemiddeld 2650 kcal heb gegeten mijn basis behoefte tussen 2400-2600, oftewel ik heb ligt gebulkt maar nog niet voldoende.
              Last edited by Beachboy; 13-06-2013, 23:44.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X