Voor de volumefreaks(mvos bv) Old school squat marteling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor de volumefreaks(mvos bv) Old school squat marteling

Oefening: Squat

Kies een gewicht waarvan je weet dat je hem echt maar max 6x kan bv 150

Doe die 2x6x150

Pak daarna een gewicht waarvan je weet dat je hem echt maar 12 x kan bv 130

Pak die 2x12x130

Daarna begint de ellende kies een gewicht uit waarvan je weet dat je hem als je het uit je tenen haalt 20x kan bv 105

Doe die 2x20x105

Als je hierna nog kan lopen heb je te licht ingezet, been there done that!
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Hoe vaak per week moet je die doen?
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Hehe is een losse schriktraining, maar als jij hem 3x per week wilt doen in het belang van de forumwetenschap dan ben ik zeer benieuwd!
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

3x is lastig vermoed ik. Maar ik ging gelijk puzzelen in mijn hoofd met de mogelijkheden. Een optie is 1x per week een dergelijke sessie en op de andere dag/dagen een ander set & rep schema. Front squats inpassen of zo.Als ik het doe dan zou ik het aantal reps enigszins aanpassan; naar 5 en 10. Het is een mentaal iets. Dit is leuk, ik word geïnspireerd.
        Last edited by inferno_0666; 22-06-2013, 09:12.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Haha ja 3x ga je eraan en bedoelde ik ook niet heel serieus
          Heb het jaren geleden eens gedaan(met de oude hagenees die ik beschreef in mijn andere topic) en het enige wat ik me kan herinneren is dagen kreupel lopen/ko op de grond liggen.

Mooi dat het je prikkelt, ben benieuwd naar de sessies
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

klinkt leuk , maar bij mij als ik zo hoog in reps ga verknalt het een beetje mijn techniek .

max 12 reps doe ik
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by Iguana View Post
              Haha ja 3x ga je eraan en bedoelde ik ook niet heel serieus
              Heb het jaren geleden eens gedaan(met de oude hagenees die ik beschreef in mijn andere topic) en het enige wat ik me kan herinneren is dagen kreupel lopen/ko op de grond liggen.

Mooi dat het je prikkelt, ben benieuwd naar de sessies
              Ik ga er even mee aan de slag om iets in elkaar te zetten. Even de pros en de cons afwegen voor een geschikte dag voor die sessie.
              - Dave Tate

Comment

Ok,maar als ik deze warm up gedaan heb wanneer begint dan de training?

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Hahaha, zie het ook voor me dat Mvos zijn vrouw hem iedere ochtend in zo'n kamer gooit met zo'n rad waar ie in kan rennen als een cavia en waar een paar barbells en dumbbells hangen met de tekst "ga maar lekker ravotten jongen" en dat er dan twee uur lang heel veel geluid uit die ruimte komt alvorens zijn werkdag begint

Sick training wel hoor, dit soort dingen zouden wel impliceren dat je vrijwel onbeperkt zou kunnen squaten zonder drawbacks of issues. Iemand een mening over dat fenomeen?
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gisteren bij mijn training was bv die 10x10x100 op het einde niet eens het probleem mbt gewicht en reps,maar vooral back pump was de reden dat het erg zwaar werd.
                    Natuurlijk conditioneel en de opbouwende pomp in je benen was kut,maar niet de meest belemmerende factor.

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                      Gisteren bij mijn training was bv die 10x10x100 op het einde niet eens het probleem mbt gewicht en reps,maar vooral back pump was de reden dat het erg zwaar werd.
                      Natuurlijk conditioneel en de opbouwende pomp in je benen was kut,maar niet de meest belemmerende factor.
                      Mmmm... Wat is back pump ?

Comment

euh,..back pomp.
                        het vollopen van je onderrug (net zoals bij hyperextensions)

Ik zal deze training binnenkort eens proberen.

Comment

Ah zo. Haha, pomp in je onderrug. Ik dacht dat het een hippe term was waar ik niet van op de hoogte was. Maar dat is waar ik ook altijd tegenaanloop bij hoog volume idd

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            euh,..back pomp.
                            het vollopen van je onderrug (net zoals bij hyperextensions)

Ik zal deze training binnenkort eens proberen.
                            En hoog inzetten he! bv 2x6x160 2x12x135 en 2x20x115 gezien jouw top, dat is de clou.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Doe je dan die squat op rest pause manier . of knal je ze back to back door?
                              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X