Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Das het vage ik had maatjes die het leger in wilden, die waren op hun twaalfde daar al mee bezig.
Lijkt wel als men nu niks weet maar het leger ingaan, effe niet roken zuipen test maken hoppa klaar.
Nou ik heb beelden gezien van die gasten in irak/afganistan, ik zou zorgen dat ik topfit was
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik vraag me ook af waar de gedachte vandaan komt dat soldaten gespierd moeten zijn. Ze worden getraind voor oorlogssituaties en zo'n situatie is alles behalve ideaal om massa op te bouwen
Ik vraag me ook af waar de gedachte vandaan komt dat soldaten gespierd moeten zijn. Ze worden getraind voor oorlogssituaties en zo'n situatie is alles behalve ideaal om massa op te bouwen
Is niet verkeerd om wat kracht op te bouwen maar boven de 1,5 - 2 x bw wordt het alleen maar een nadeel inderdaad. In een gevechtsituatie wil jij echt niet de jacked dude zijn maar de functioneel getrainde mf'er. Bb is buiten het esthetische aspect functioneel zo ongeveer het domste wat je kunt doen aan sport. Inb4 slecht onderbouwde flames
Is niet verkeerd om wat kracht op te bouwen maar boven de 1,5 - 2 x bw wordt het alleen maar een nadeel inderdaad. In een gevechtsituatie wil jij echt niet de jacked dude zijn maar de functioneel getrainde mf'er. Bb is buiten het esthetische aspect functioneel zo ongeveer het domste wat je kunt doen aan sport. Inb4 slecht onderbouwde flames
En wat nou als je Vin Diesel bent met goede genen!?!?!?/!!111
En wat nou als je Vin Diesel bent met goede genen!?!?!?/!!111
Hahaha. Een grotere versie van Vin Diesel bedoel je? Dan kun je vrijwel alles. Maar daar kun je dan zelf ook niks aan doen dat je die goeie genen hebt.
Gus toch ... ik had beter van jou verwacht, je stelt me teleur man!
Dat hangt van de persoon af. Niet iedereen is een enorme bonk spieren wanneer zij boven de 2x bw zitten.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
True, maar het geeft geen meerwaarde qua presteren meer, tenzij het zoveel mogelijk liften betreft natuurlijk.
In dit soort gevallen is het wel handig als je zo sterk mogelijk bent i.c.m. uithoudingsvermogen:
He coach rippedtoe, jij ook hier? Van de week een bakkie doen met ronnie&jay? Nodig ik Barry ook wel uit, is al lang geleden... Altijd die mooie verhalen.
Als je nou eens hard traint, dan worden die grappen ook wat beter. Staat ook zo raar, van een pescatore of akito klinkt het al een stuk grappiger.MvgNocerino
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment