Originally posted by RobinVM
View Post
Voorbereiden opleiding defensie.
Collapse
X
-
Das het vage ik had maatjes die het leger in wilden, die waren op hun twaalfde daar al mee bezig.
Lijkt wel als men nu niks weet maar het leger ingaan, effe niet roken zuipen test maken hoppa klaar.
Nou ik heb beelden gezien van die gasten in irak/afganistan, ik zou zorgen dat ik topfit was
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk vraag me ook af waar de gedachte vandaan komt dat soldaten gespierd moeten zijn. Ze worden getraind voor oorlogssituaties en zo'n situatie is alles behalve ideaal om massa op te bouwenBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostIs niet verkeerd om wat kracht op te bouwen maar boven de 1,5 - 2 x bw wordt het alleen maar een nadeel inderdaad. In een gevechtsituatie wil jij echt niet de jacked dude zijn maar de functioneel getrainde mf'er. Bb is buiten het esthetische aspect functioneel zo ongeveer het domste wat je kunt doen aan sport. Inb4 slecht onderbouwde flames
Comment
-
-
Originally posted by aktito View PostEn wat nou als je Vin Diesel bent met goede genen!?!?!?/!!111Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Gus View PostIk vraag me ook af waar de gedachte vandaan komt dat soldaten gespierd moeten zijn. Ze worden getraind voor oorlogssituaties en zo'n situatie is alles behalve ideaal om massa op te bouwen
Originally posted by pescatore View PostIs niet verkeerd om wat kracht op te bouwen maar boven de 1,5 - 2 x bw wordt het alleen maar een nadeel inderdaad. In een gevechtsituatie wil jij echt niet de jacked dude zijn maar de functioneel getrainde mf'er. Bb is buiten het esthetische aspect functioneel zo ongeveer het domste wat je kunt doen aan sport. Inb4 slecht onderbouwde flamesI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View Post
Dat hangt van de persoon af. Niet iedereen is een enorme bonk spieren wanneer zij boven de 2x bw zitten.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostTrue, maar het geeft geen meerwaarde qua presteren meer, tenzij het zoveel mogelijk liften betreft natuurlijk.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHe coach rippedtoe, jij ook hier? Van de week een bakkie doen met ronnie&jay? Nodig ik Barry ook wel uit, is al lang geleden... Altijd die mooie verhalen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment