lijkt me wel slim ja ook voor je conditie
Voorbereiden opleiding defensie.
Collapse
X
-
ja min is 65kilo ik zou als ik jou was veel insanity doen verder 2/3 keer full body hardlopen is ook goed voor je
als je 80 push ups kan 60 situps en rond de 3000 hardloopt in 12min zit je goed bij de inf normale eisen zijn
2400hardlopen in 12min 30 push ups en 20 situps maar bij inf doen we daar geen zaken meeDaar boven op de berg
Comment
-
Die eisen qua hardlopen, sit ups en push ups zijn een leuke formaliteit om je algemene toestand een beetje te bepalen. Easy test is dat. Je kunt het beter goed tussen je oren hebben en een flink pak doorzettingsvermogen hebben. Ga minimaal 65kg wegen en focus je vooral op uithoudingsvermogen. Infanterie is vooral rennen en hoe sterk je ook bent, ze krijgen je toch wel klein. Uithoudingsvermogen/conditie is dus essentieel en verder gewoon een juiste mentaliteit.
Verder gebruik de zoekfunctie voor nog meer info. Genoeg topics over geopend voor lui die naar de Mariniers willen of de landmacht."Straight outta gym"
Comment
-
Bedenk je allereerst goed waarom je bij het leger wil etc. etc. Heb het zelf niet gedaan maar een volgemotiveerd iemand die anderhalve pull-up kan komt verder dan iemand die afgetraind is en die het doet 'bij gebrek aan beter' (heb ik me laten vertellen).
Daarnaast gewoon flinke conditie opbouwen en de nodige kilo's pakken.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostBedenk je allereerst goed waarom je bij het leger wil etc. etc. Heb het zelf niet gedaan maar een volgemotiveerd iemand die anderhalve pull-up kan komt verder dan iemand die afgetraind is en die het doet 'bij gebrek aan beter' (heb ik me laten vertellen).
Daarnaast gewoon flinke conditie opbouwen en de nodige kilo's pakken.Hard work Pays off!
Comment
-
Ik heb destijds het OJKL gedaan en een maantje maar in de KL gezeten (dankzij mijn ouders).
Het is idnerdaad goed doorbijten en je ff eroverheen zetten.
Als je dat kunt ben je voor 90% al daar.
Toen ik de KL inging kon ik net 10 push ups(fatsoenlijke) geloof ik hahaha.
Mjah was wel maar sector 2.
Wat ik nog weet was dat je zowat iedere ochten de eerste weken begon om half 7 ofzoiets eruit en dan met zn alle buiten bij welk weer dan ook een half uur vanalles ging doen (push-ups,sit-ups etc.).
Na een 4-5 weken was dit niet meer en kon je lekker rond 7 half 8 opstaan en op je gemakje eten etc.
Maar de eerste maand is zoiezo afzien.
Geen idee of het nu nog zo werkt want ik was destijds 17 en inmiddels ben ik 25.
Wel altijd spijt gehad dat ik weg ben gegaan trouwens, als ik nu erop terugblik was het eigenlijk net center parcs......
Comment
-
Originally posted by aktito View PostBedenk je allereerst goed waarom je bij het leger wil etc. etc. Heb het zelf niet gedaan maar een volgemotiveerd iemand die anderhalve pull-up kan komt verder dan iemand die afgetraind is en die het doet 'bij gebrek aan beter' (heb ik me laten vertellen).
Daarnaast gewoon flinke conditie opbouwen en de nodige kilo's pakken.
Comment
-
In 2006 heb ik de opleiding gedaan bij de luchtmobiele brigade , Sector 4 keuring gehaald opzich niet heel erg moeilijk , het enige wat heel belangrijk is , is dat je goed en fanatiek mee doet met de sportlessen. Je wordt helemaal klaar gestoomd om met de zware rugzak te lopen , om een goed stuk te kunnen hardlopen , bokstraining , en noem maar op. Vooral belangrijk is mentaal (geestelijk) stevig in je schoenen te staan . Tegen kritiek kunnen , en daar ook wat mee doen . Het wordt ook echt heel rustig opgebouwd allemaal , ze verwachten echt niet van je dat je meteen 40 km met een rugzak kan wandelen , of weet ik hoeveel km hardlopen. Alle voorbereidende training helpt natuurlijk wel mee , zodat je het wat lichter kan ervaren . Ik heb voor de opleiding 2 jaar hard gelopen , en onderweg deed ik pushups situps en squats met een maat van me op me rug. Daarnaast heb ik wel veel in de sportschool gezeten en ook nog op schietsport. Ik was aardig extreem in mijn voorbereidingen om mijn doel te halen.Zoek iemand die ook dezelfde passie heeft waarmee je dan lekker kan gaan trainen en uitdagingen creeëren. Probeer eens uit of je door je mentale kracht jezelf over een grens kan duwen , bijvoorbeeld als je gaat hardlopen nog net 1 km meer eruit persen. En grote praat van mensen bij de infanterie of welke eenheid dan ook ... geloof me zo SUPER zwaar is het ook niet.Tuurlijk zijn er een hoop momenten waar je jezelf tegenkomt , tijdens een Mentex , mental excersise , daar ga je wel eens sip kijken en het zwaar hebben , maar als je motivatie goed is kom je er wel ! en 80 pushups hoef je absoluut niet te kunnen ! succes
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHe coach rippedtoe, jij ook hier? Van de week een bakkie doen met ronnie&jay? Nodig ik Barry ook wel uit, is al lang geleden... Altijd die mooie verhalen.Last edited by akito; 26-06-2013, 19:11.
Comment
-
Laatst hadden we het hier nog over die docu over de landmacht/of mariniers, gasten moeten vooral veel lopen.
Wat ik niet vat dat als je bij het leger wilt, waatrom men dan altijd hier vraagt wat te doen, ikzelf zou naar een soldaat gaan vragen waaruit de toelatingstest bestaat en daar op gaan trainen, algehele kracht en conditie ontwikkelen, veel lichaamsgewicht oefeningen, optrekken,touwklimmen,joggen,sprinten,zwemmen,de duinen op en neer sprinten met een rugzak etc. etc.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostLaatst hadden we het hier nog over die docu over de landmacht/of mariniers, gasten moeten vooral veel lopen.
Wat ik niet vat dat als je bij het leger wilt, waatrom men dan altijd hier vraagt wat te doen, ikzelf zou naar een soldaat gaan vragen waaruit de toelatingstest bestaat en daar op gaan trainen, algehele kracht en conditie ontwikkelen, veel lichaamsgewicht oefeningen, optrekken,touwklimmen,joggen,sprinten,zwemmen,de duinen op en neer sprinten met een rugzak etc. etc.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment