Aub mening over schema!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jan070 View Post
    Eerlijk gezegd merk ik daar niet zo veel van, als ik gister bijv bicep heb gepakt, kan ik vandaag gewoon weer knallen. Ik heb ook een goed dieet dus dat zal vast schelen ook. Maar we willen natuurlijk allemaal zo snel en mooi mogelijk groeien, en ik heb zelf het idee dat dat niet echt gaat als ik 1x per week me armen pak. Maar goed iedereen heeft een ander lichaam + herstel hiervan natuurlijk.
    Als jij je er goed bij voelt,moet je het gewoon zo blijven doen.Maar aangezien je nog niet lang traint,profiteer je nog van beginnersgains.
    Zelfs bij 7x p.w full body zal je dan bij wijze van spreken groeien.
    Maar is het goed? Nee!
    Ik hanteer ook een splitschema en train soms ook 4/5 p.w maar ik zorg wel dat mijn spieren kunnen rusten.

En als je groei straks stagneert,ben je gefrusteerd.
    Als je dan toch 2 x p.w alles wil trainen,doe dan ub/lb of push/pull schema.
    Maar ik heb een vermoeden dat je toch je keuze al gemaakt hebt.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja dat heb ik inderdaad vaker gehoord, me vader zegt dat ook. Dat ik nu zo groei maar daar straks ineens een stop op komt. Ik hoef niet persee alles 2x te trainen hoor, maar me bicep en tricep pak ik wel 2x omdat dat naar mijn mening beter is. Maar als nou blijkt dat dat niet nodig is, en die 6 oefeningen teveel is. Dan ga ik daar zeker verandering in brengen, scheelt me een hoop tijd haha.
      If you can dream it, you can do it!

Comment

Ja dat heb ik inderdaad vaker gehoord, me vader zegt dat ook. Dat ik nu zo groei maar daar straks ineens een stop op komt. Ik hoef niet persee alles 2x te trainen hoor, maar me bicep en tricep pak ik wel 2x omdat dat naar mijn mening beter is. Maar als nou blijkt dat dat niet nodig is, en die 6 oefeningen teveel is. Dan ga ik daar zeker verandering in brengen, scheelt me een hoop tijd haha.
        Een beetje eigenwijs zijn is niet verkeerd,maar waar baseer je je mening op?
        Lees de stickies eens goed door en pak een schema dat al uitgebalanceerd en goed is .
        Voor je gevoel pak je dan te weinig oefeningen vergeleken met nu maar "less is more"!

leuk trouwens dat ik met je vader wordt vergeleken,had qua leeftijd gekund
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja die baseer ik echt op me 'eigen-wijs-heid' haha. Ik heb de stickies al eens goed door gelezen ja, staat zeer veel nuttige info in. Ik zal me schema hier eens aan aanpassen.
          Zeg jij dat dit dan bijv beter is? Ma: rug di: borst wo: rust do:schouders vr: benen za: bicep+tricep en zondag weer rust? Dus na een grote spiergroep gepakt te hebben geen kleine erbij te pakken? Dit geldt ook voor buik neem ik aan?

Super bedankt voor al je info en advies man! Daar heb ik tenminste wat aan!

Comment

Je kan bij een grote spiergroep wel een kleine spiergroep pakken,maar dan niet nog een extra dag tussendoor inlassen met armen.Dus bv Rug/biceps ,borst/triceps,rust ,benen/schouders.rust Wil je toch wat meer dagen trainen ,kan je ook benen apart trainen en bv schouder/abs pakken.Buikspieren 2 x p.w is meer dan genoeg.

Dus bv: maandag borst/triceps(evt +abs), dinsdag rug/biceps,woensdag rust,donderdag benen,vrijdag schouders/ abs.zaterdag rust.

Beetje rommelig, maar de bedoeling is goed!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

er zijn al zoveel discussies geweest over schema's
              Trainingsschema's
              hier staan genoeg adviezen lijkt me
              http://forum.bodynet.nl/trainingssch...en-schema.html
              Last edited by brillant; 06-08-2013, 19:38.
              Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ja klopt, maar waar zie jij staan dat ik op zoek ben naar een 4 dagen schema? Of sowieso naar een heel schema? Mijn vraag was of het verstandiger is om borst tricep te pakken ipv borst bicep..

Comment

Ja klopt, maar waar zie jij staan dat ik op zoek ben naar een 4 dagen schema? Of sowieso naar een heel schema? Mijn vraag was of het verstandiger is om borst tricep te pakken ipv borst bicep..
                  http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ie-mening.html

Comment

is maar wat je zelf het lekkerste vind

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X