Eerste fullbodyschema

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eerste fullbodyschema

    Goedenavond,

    Stats:
    Leeftijd 20.
    Vetprecentage: ong. 23%
    Gewicht: 104.
    Lengte: 1.87


    Doel: vetverbranden/spiermassa behouden.

    Ik ben tot de conclusie gekomen om een fullbody schema te gaan volgen om zo min mogelijk spiermassa te verliezen tijdens het vetverbranden.

    Een week gaat er als volgt uitzien.

    Maandag:
    Kickbox.

    Dinsdag:
    Fullbody schema

    Woensdag:
    Kickbox.

    Donderdag:
    Fullbody schema.

    Vrijdag:
    Kickbox.


    I.v.m werk kan ik soms niet kickboxen. Dit zal ik dan vervangen met 1,5 uur cardio.

    Fullbody schema:

    Benen: squat
    Rug: training 1 deadlift, training 2 Row
    Borst: bench press
    Schouders: overhead press
    Triceps: close grip bench press
    Biceps: close grip pull up
    Kuiten: Calve raises
    Buik: weighted leg raise

    Dit wil ik de aankomende tijd gaan volgen.

    Tips en op of aanmerkingen zijn zeer welkom.

    Mvg,

    Mike

    (Het voedingsschema wat ik hierbij volg is te vinden in het topic van mij onder Dagelijkse Voeding.)
    A winner never Quit,

  • #2
    Ziet er oké uit. 2x per week fullbody is prima om spieren mee te behouden. Wel zou ik wat meer varieren in je oefeningen. 1x leg press en 1x incline bench press zou geen kwaad kunnen; het helpt je alleen om net iets andere spiervezels te stimuleren. Het hoeft niet perse overigens.

    Probeer tevens in verschillende repranges te trainen. Je kunt bijv in je eerste training 5-8 reps maken en in je tweede training 8-12 of iets dergelijks. Succes.

    Comment

    Sidebar top desktop

    Collapse

    Actieve discussies

    Collapse

    Working...
    X