Hallo allemaal,
Ik heb een trainings schema van me broer gekregen, ik wou vragen wat jullie er van vinden?
Of het wel een goeie schema is of dat ik iets moet aanpassen.
Even wat basis info over me zelf:
bijna 21 jaar, 1.75cm, 80KG.
Maandag: Rug, Biceps, Nek
Dinsdag: Buik, benen, schouders
Woensdag: Borst, Triceps, Nek
Donderdag: Rust dag
Vrijdag: Rug, Biceps, Schouders
Zaterdag: Borst, Triceps
Zondag: Rust dag
Ik train sinds begin 2014, en ben sinds 2 weken met deze schema begonnen. Ik heb nog niet echt een voedings schema maar ik heb wel begrepen dat ik genoeg eiwitten koohlydraten etc moet binnen krijgen.
Wat ik zo ongeveer per dag eet: 10 a 12 boterhammen(fijn volkoren) met kip/file american, 8 Blikjes red bull zero(no sugar/calories). Avond eten meestal: Tonijn salade of kipfilet of magere rund. eind van de avond 500Gr Magere kwark. Is dit ongezond of ?
Ik heb een trainings schema van me broer gekregen, ik wou vragen wat jullie er van vinden?
Of het wel een goeie schema is of dat ik iets moet aanpassen.
Even wat basis info over me zelf:
bijna 21 jaar, 1.75cm, 80KG.
Maandag: Rug, Biceps, Nek
Dinsdag: Buik, benen, schouders
Woensdag: Borst, Triceps, Nek
Donderdag: Rust dag
Vrijdag: Rug, Biceps, Schouders
Zaterdag: Borst, Triceps
Zondag: Rust dag
Ik train sinds begin 2014, en ben sinds 2 weken met deze schema begonnen. Ik heb nog niet echt een voedings schema maar ik heb wel begrepen dat ik genoeg eiwitten koohlydraten etc moet binnen krijgen.
Wat ik zo ongeveer per dag eet: 10 a 12 boterhammen(fijn volkoren) met kip/file american, 8 Blikjes red bull zero(no sugar/calories). Avond eten meestal: Tonijn salade of kipfilet of magere rund. eind van de avond 500Gr Magere kwark. Is dit ongezond of ?
Comment