4Daagse split

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4Daagse split

    Hello,
    Is dit schema oke?
    De reden dat ik 2x borst neem is omdat men borst redelijk wat achterloopt.


    Schema:

    Borst + triceps
    Bench press
    Incline bench press
    DB fly's
    Dips
    Pulldowns

    Rug + biceps
    Deadlift
    DB rows
    Seated rows
    Lat pulldown

    Benen
    Squat
    Leg press
    Leg curl
    Leg ext
    Calf raises

    Schouders + borst
    Military press
    Front raises
    Side raises
    Shrugs
    DB bench press
    DB incline bench press
    Db fly's

    Vragen:

    1) Schema doenbaar?
    2) Zou ik de 4de dag beginnen met borst of eerst met schouders of dit elke week afwisselen?
    3) Zou ik op beide borstdagen 4 oefeningen doen of het houden op elk 3 omdat ik 2x men borst neem in de week?

    Ik train op ma-di-do-vrij.
    It's a lifestyle - train like there's no finish line.


  • #2
    Wat is je doel? Hoe lang train je al? Hoeveel loopt je borst achter? Post ff je squat, DL, OH en Bench 1RM's (ter referentie)

    Zou dan in ieder geval benen en schouders dag omdraaien. Nu heb je twee keer borst achter elkaar.
    Fear is the mind killer

    Comment


    • #3
      Splitschema is prima, maar borst na schouders gaat hem niet worden.
      Ook zou ik niet 1 spiergroep 2 x gaan trainen maar gewoon opnieuw beginnen met het schema.
      Je kan beter proberen je techniek te verbeteren, daar valt vaak nog veel winst te behalen.
      DIVIDE ET IMPERA

      Comment

      Sidebar top desktop

      Collapse

      Actieve discussies

      Collapse

      Working...
      X